A Rockstar tegnap este tweetelte ki, hogy hivatalosan "karbantartás", de valószínűleg inkább az intenzív terhelés miatt leállt a Rockstar Games Launcher, a szolgáltatás pedig még a hírünk megírásakor sem elérhető. Így a játékosok nem férnek hozzá a launchert használó játékaikhoz, és ezek közé tartozik természetesen a tegnap megjelent Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition is, amit PC-n nem is lehet más csatornán beszerezni.
Ez érthető okokból nem kis felháborodást váltott ki a rajongók körében, hiszen sokan a frissen megvásárolt játékukkal szaladtak bele ebbe a helyzetbe, ezért nem meglepő, hogy a Rockstar úgy döntött, egyelőre nem is árulja tovább a kollekció számítógépes változatát. Egyelőre nincs hír arról, hogy mikor állhat helyre a rend, a cég a legutóbbi, durván egyórás tweetjében további türelmet kért a játékosoktól.
Vicces, de PlayStationön épp ennek az ellenkezőjébe sikerült belefutni, ott ugyanis az előrendelők idő előtt hozzáfértek a játékhoz - ott ezért kellett leállítani az árusítást.
GTA The Trilogy - Give me all your money edition-re
vagy
GTA The Trilogy - Cyberpunk2077 edition-re
Nagyon látszik rajta, hogy mobiljáték fejlesztők tákolták össze, az emberek kegyetlen rusnyák, járművek írányítása katasztrófa, ráadásul van pofájuk definitive-nek hívni...
Ez erről szól.
Sokan fikázzák a cégeket ezek miatt, de abban 100%-ig biztos vagyok ha bárkinek azt mondanák hogy te figyeld a munkádért ami eddig mondjuk havi 170 óra volt és kaptál érte 500K-t, a következő hónaptól ehhez elég lesz csak 20 óra munka akkor hányan mondanák azt hogy "elmész te a 3.14csába" én inkább 170 et akarok dolgozni a 20 helyett :)
"ezt egy nívós Modder csapat is meg tudná csinálni" Nem tudná hanem keres rá YT-on létezik sok mod ami ennél sokkal szebbé teszi a gta részeket.
Én tegnap elkezdtem a san andreast game passban nekem semmi bajom vele.
Ha már ekkora a gépigénye meg lehetett volna csinálni hogy a 3 különböző részben el lehessen látogatni (vagy akár plusz feladat erejéig) a kornak megfelelően ('80 Vice City, '90 San Andreas, 2000 Liberty City) mindhárom városba. Tehát a 2000-es években a 2000-es Vice Citybe, San Andreasba; a '80-as években a '80-as Liberty Citybe, San Andreasba, stb. A karakterek nem tudnak úszni, az ujjaik ugyan ki vannak dolgozva szépen, de pl zártak. Az autók lehetnének sokkal szebben kidolgozottak mint pl. https://hu.gta5-mods.com/vehicles/willard-idaho-addon
vagy https://hu.gta5-mods.com/search/declasse/3
És még sorolhatnám...
Ez nem szólt semmi másról, csak gyorsan nagy pénzt hozni a házhoz. És mivel már jócskán csúsznak a széria 6. részével, ezért valamivel be kellett fogni a rajongók száját.
Az pedig hogy Steamen egyáltalán el sem lehet érni (hozzáteszem állítólag záros határidőn belül egyetlen GTA sem lesz elérhető Steamen), az meg egyenesen gusztustalan.
A nagy "Definitive Edition"... a Hangar13 szép munkát végzett, bár ott is lenne javítani való bőven. De ehhez képest az egy tökéletes "Definitive Edition", ez gyakorlatilag egy grafikailag agyon "moddolt" (mert mint azt korábban szóló is mondta, ezt egy nívós Modder csapat is meg tudná csinálni) trilógia, semmi több.
Ez a a pénzről szól. Azt meg hozza majd szépen. Tehát van értelme.
nagyon úgy néz ki hogy tényleg mobilos sz*rra húzták rá az egészet
szívesebben játszok a régivel, aminek van éle, mert undorodom ettől a kikerekített cucctól
Semmiféle nehézség sincs a fejlesztéssel. De minek siessenek vele mikor a gta5 még mindig kb rekordbevételeket hoz?
Az meg hogy be van halva rohadt jó hír nekik mert szénné van terhelve a rendszerük = viszik a trilogiát mintha ingyen osztanák...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.