A Volition és a Deep Silver az idei Gamescomon leplezte le hivatalosan a Saints Row-sorozat következő epizódját, ami a korábbi sztori folytatása helyett tiszta lappal indít. Ebben Santo Ileso városába visz az utunk, aminek uralásáért három banda háborúzik – négy ambiciózus fiatal azonban megunja az alárendeltséget, és saját birodalom felépítésébe kezdenek.
Úgy tűnik viszont, hogy a fejlesztőcsapat alábecsülte az új Saints Row jelentette kihívásokat, ezt tükrözi legalábbis Jim Boone közleménye. Nemcsak a játék mérete és vállalásai miatt kell a csapatnak több idő, de a COVID hatásait is rosszul mérték fel, épp ezért úgy döntöttek, hogy fél évvel elhalasztják a játék megjelenését – máskülönben nem ütné meg azt a minőséget, amit ők elvárnak maguktól és amit a rajongók is megérdemelnek. Boone kiemelte, hogy a játék lényegi részei (mint a világ vagy a karakterek) nem változnak, csak a végső simításokhoz kell az extra idő.
2022 februárja helyett tehát augusztus 23-ra várhatjuk a Saints Row-t PC-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, illetve Xbox One-ra és Series X/S-re.
Azt állítani, hogy nem lehet akár karanténból dolgozni szinte bármelyik munkafolyamaton (objektumokat rajzolni, engine -t hegeszteni, tesztelni stb, történetet írni!!... ) az nettó hazugság. A szinkron, zene, és hang utómunka lehet kivétel...
Még 10 évig minden késés, csúszás a covid miatt lesz... papíron... :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.