A hétvégén mi is megírtuk a Techland bejelentése nyomán, hogy a Dying Light 2: Stay Humanben akár 500 órányi játékidő is lehet. Igaz, a varsói csapat már akkor is igyekezett árnyalni az eredeti tweetet azzal, hogy ez a szám a játék teljes felderítésére és minden tevékenység elvégzésére vonatkozik, míg a lényegi részek száz óra alatt megvannak.
A stúdió azóta tovább pontosított, és azt is elárulta, mi alapján jött ki az 500 óra: a belső tesztelés szerint ennyi idő kell ahhoz, hogy mindent felfedezzük a Dying Light 2 világának minden zegzugát, összegyűjtsünk mindent, amit lehet, meghallgassunk minden párbeszédopciót, megtekintsük az összes befejezést, és megtaláljunk minden easter egget.
Ehhez azt is hozzátették, hogy a csak a történetre koncentráló játékosok 20 óra alatt is végigjátszhatják a játékot, míg azok, akik a fő küldetés mellett a mellékküldetéseket is elvégzik, és találkoznak minden karakterrel, 80 órát tölthetnek a Dyling Light 2-ben.
A Techland új játéka PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re érkezik február 4-én.
Aztán mikor megnézed mit csinál, mászkál össze-vissza ismételve ugyanazokat a repetítiv dolgokat, mert attól az egy szám nagyobb lesz a statisztikájában,vagy kap egy tárgyat amit sosem használ...
Vagyis van benne kb. 30-40 óra valóban élvezhető érdemi tartalom, a többi csak időhúzó sallang, hogy nagy számot írhassanak a marketingdokumentációkba.
Átlagban 10-20 óra alatt bőven megvan a nagyobb nyílt világú játékok gyűjthető cucca is, és legyen egy 80 órás mellékküldetéses végigjátszás. Maradt 400 óra, legyen egy pár 20-40 órás újrajátszás, hova a bús k**** életbe lehet még azt a maradék pár száz órát tenni!? Elmondom én, sehova... nagy baromság ez a szám, reklámnak jó
Emlékszem, amikor legelőször leszedtem a tékából ezt a Dying Lightot és belevertem vagy 8-10 órát és úgy döntöttem nem folytatom tovább, hanem inkább megveszem.
Na a 8-10 óra játék után újrakezdve tényleg fapados volt a dolog, de igazából ez tetszett az egészben a legjobban, hisz így érződött hogy 8-10 óra alatt mennyit fejlődött a karaktered és milyen nagy játékélménybeli változásokat hoznak az RPG elemek.
Talán kicsit túlzó kijelentés, de szerintem FPS játékok terén RPG elemeket így még senkinek sem sikerült beépíteni, mint ahogyan ezeknek a srácoknak.
Pár óra után nem csak futsz, hanem csúszol, bokát törsz majd felugrasz egy zombira és kivégzel ugrásból még egyet, majd lendületből kivégzel még egyet és visszafordulsz, aztán csapod a többit ahogy bírod. Míg, alapból még elfutni is elég, nemhogy harcolni velük.
Én mocskosul várom a második részt az tuti.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.