A februárban esedékes Dying Light 2: Stay Human már aranylemezen van, úgyhogy a Techland nyugodtan töltheti azzal az idejét, hogy megpróbál felcsigázni minket. Nemrég az NVIDIA kártyái nyújtotta látványból osztottak meg ízelítőt, egy új tweet pedig a játék tartalmasságával házal, mondván, hogy legalább 500 órába telik, míg mindent teljesítünk – nagyjából ennyi időbe telne egyébként a csapat varsói stúdiójából Madridba sétálni.
A Techland egy további tweetben leszögezte, hogy ez a időtartam a maximalistáknak szól, akik minden egyes apró-cseprő feladatot végig akarnak csinálni a Dying Light 2 jókora világában. Akiket csak a történet és a fontosabb mellékküldetések érdekelnek, ennél lényeges kevesebb időt fognak tölteni a játékban: akár 100 óra alatt is végezhetnek.
A Dyling Light 2 február 4-én jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en, PlayStation 5-ön, Xbox One-on és Xbox Series X/S-en.
Jelentése: Ebből kb. 450-480 óra utazás A-ból B-be a hatszázmillió négyzetmérföldes térképen és grind.
Általában 50 óra játékidő felett a játékok már csak mesterségesen vannak húzva, mert gyakorlatilag egy játékkal kapcsolatban csak mennyiségi dolgokkal tudnak marketingelni. x méretű bejárható terület, y játékóra, z számú küldetés, stb.
Így kijön egy játék, amiben az első és az utolsó 10-20 óra szórakoztató, a kettő között meg hullámvasút több 10 órányi unalommal.
https://mobile.twitter.com/DyingLightGame/status/1480633241937891328?s=20
Vagyis 20 óra a main quest, ami 80 lesz a mellékküldetetésekkel. Ez a lényeg. Az 500 óra marketing maszlag, csak rosszul sült el. Ezért kellett a pontosító tweet.
420 óra extra idő nem kell egy 20 órás játék különböző endingjeinek a megismeréséhez és a map bejárásához. Illetve lehet, hogy tényleg lemérték és ennyi az összes párbeszéd végig hallgatása, minden helyszín felfedezése és gyűjthető tárgy beszerzése, csak ilyet senki nem szokott leközölni.
A következő az lesz, hogy a szövegkönyv karakterszáma, a gyűjthető tárgyak mennyisége, a map területe négyzetméterben és a lehetséges endingek alapján kapunk egy OW indexet.
Minden évben Guiness rekord dőlne. Amíg tetszene a játékosoknak. A mostani reakció alapján az "amíg" az lehet, hogy most van (kösz, Ubisoft :D).
Napi 3 óra játékkal kb fél év lenne maxolni a játékot :DDD Az az 500 óra enyhe ferdítés lehet. Vki a tesztelőktől megcsinálta tán???
Mennyi jelentéktelen hülyeséggel tömték meg a játékot amivel ennyire el lehet húzni? Mert biztos h az az 500 óra nem tartogat minden órájában vmi érdekeset. Majd lesz 'foglald el az összes banda táborát' 'gyűjtsd be az összes potion alapanyag növényt' 'scannelj minden mozgó akármit ami szembejön'.
Platináztam a CP2077, HZD, Witcher 3, GoW, Tsushimát is de még így se tartott egyik sem 250 órát sem. A max volt cirka 200-220, pedig én a tötymögölős féle vagyok és minden kő alá benézek.
Jöhet a posztapokaliptikus, zombis AC térképtisztító fesztivál.
Én alapból nem veszem meg a játékot. A parkourosdi elég volt az elsőben a rengeteg őrjítő háztetős lezuhanással és instant rippel. Hiába ow, két pillantást nem tudtam a környezetre és a világra vetni, pár másodperc alatt ott lihegtek ezren a nyakamon. Frusztráló volt állandóan rohanni. A saját karakterünk se volt szimpi, és a sztori is nagyon erőltetve volt, végig egy irányba ment. A lootok meh kategória, főleg h a legkirályabb cuccok is elhasználódtak.
Szídni nem szídom mert rossznak nem volt rossz, de bőven elég volt az első.
100 óra csak a sztori? A RDR 2 50 órája is túlzás volt már és az Rockstar, az összes pénz is náluk van. Egy náluk sokkal kisebb csapat h fog dupla annyi időt megtölteni változatos tartalommal, nem tudom.
Nekem nincsenek magasan az elvárásaim ezzel a játékkal kapcsolatban. Az első a maga idejében a sok bugyuta zombis cím közül ki tudott tűnni a körítéssel, a parkour elemekkel, craftolással, még a sztori is emészthető volt, a több éves support miatt pedig minden tiszteletem a stúdióé. Egyszeri sikersztori, amit próbálnak meglovagolni, de nem fog nekik sikerülni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.