Noha már szinte csőre töltve várja az indulást a Rainbow Six: Siege formuláját továbbgondoló Extraction (ami nemrég egy sztorielőzetessel örvendeztetett meg minket), a Ubisoft a Siege-ről sem feledkezik el. Igaz, a taktikai lövölde legújabb évét már új kreatív igazgató fogja felügyelni, aki már a harmadik lesz ebben a szerepkörben: a Siege Xavier Marquis vezetésével indult útjára, őt Leroy Athanassoff váltotta 2020-ban, most pedig Alex Karpazis veszi át a stafétát.
Karpazis 2011-ben csatlakozott a Ubisofthoz, dolgozott a Splinter Cell: Blacklisten és a Watch Dogs 2-n is, 2017-től pedig a Rainbow Six: Siege művészeti részlegét vezette. A váltást tudató közleményben a távozó Athanassoff köszöni a bizalmat és a támogatást, és tudatja, hogy a Ubisoft berkeiben marad, míg Karpazis jelzi, hogy elődje munkájának nyoma lesz még az elkövetkezendő szezonokban. A közlemény egyébként azt ígéri, hogy a Siege történetének egyik legambiciózusabb éve elé nézhetünk.
Sajnálom hogy nem volt egy vetèjtársa a játèknak (taktikai shooter) ami talán inspirálta volna a fejlesztőket hogy normális irányba haladjon a fejlesztès ès ne valami összedobott hulladèk legyen a vège mert számomra az!
Mikrotranzakciók nélkül ilyet legfeljebb egy havidíjas rendszerben lehetett volna csinálni.
A játék leggyakorabban emlegetett hibái, miszerint toxikus, sok a smurf és hogy a peeker's advantage miatt lőnek le, olyanok, hogy ez a műfajból adódik, ez van az összes hasonló lövöldében.
Mindazon által eleinte egy jó játèknak indult ès hazudnèk ha azt mondanám hogy nem okozott kellemes órákat! Csak a fejős tehèn belibegett ide is azt már csak nyúzták ahol tudták! Szèp volt Ubifos!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.