Másfél évvel ezelőtt alapos próbakört futottunk a Hardspace: Shipbreaker korai változatával, és már akkor borzasztóan ígéretesnek tűnt a Blackbird Interactive játéka. Ebben a szokatlan alkotásban egy űrbéli hajóbontó állomás egyszerű munkását alakítjuk, akinek a feladata az, hogy különféle plazmavágókkal módszeresen darabokra szedje, majd újrahasznosítsa a telephely roncsbárkáit. Meglepően szórakoztató művelet ez, a játék körítése és humora pedig egyből elnyerte a tetszésünket - egyedül csak a tartalom tűnt kissé szűkösnek a korai változatban.
De ahogy azt a fenti videón is láthatjátok, a Blackbird csapata folyamatosan szállította az újításokat, mostanra pedig eljutottak oda, hogy a játékuk lassan készen áll a premierre. A legújabb blogposztban a stúdió bejelentette, hogy a következő frissítés jelöli majd a Hardspace: Shipbreaker teljes, 1.0-s változatát, és habár napra pontos dátumot nem tűztek ki, az ígéretek szerint idén tavasszal ejtik meg ezt a jeles eseményt.
Az 1.0-s verzióval megérkezik a sztorimód harmadik, s egyben utolsó fejezete, amely nyilvánvalóan új hajókat és eszközöket is hoz majd magával. Emellett élesednek a steames achievementek, várhatók további bugfixek, egy kör optimalizálás, és mivel a csapat újrabalanszolja a játék progresszióját, sajnos számítanunk kell a korai változatban használt profilunk lenullázására.
A Hardspace: Shipbreaker jelenleg 24,99 dolláros áron kapható a Steamen, ez az ár azonban 34,99-re emelkedik majd az Early Access-periódus végeztével - ha tehát megtetszett a játék, érdemes lehet hamarabb beszerezni azt. Ami pedig a jövőt illeti: a Blackbird Interactive megígérte, hogy konzolokra is elhozza a játékát. Ezen verziók megjelenésére még valószínűleg várnunk kell egy keveset, de a csapat már megkezdte a portolás munkálatait.
Én jókat szórakoztam vele eddig is. Örülök, hogy nem ragadt ea-ben és kijön az 1.0.
Mondjuk egy coop vagy VR támogatást még mindig hiányolok. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.