Egy évvel ezelőtt jelent meg a World of Assassination trilógiáját lezáró Hitman 3, de a kopasz halálosztó idén sem fog unatkozni. Az IO Interactive egy jókora videóbemutatóval készült ma délutánra, melyben szó esett két új játékmódról, az eddig PlayStation-exkluzív VR-módról, számos technikai újításról, és egyéb, ehhez hasonló nyalánkságokról. A teljes adást itt nézhetitek vissza, alatta pedig máris összegzünk:
Új játékmódok: Elusive Target Arcade és Freelancer
Január 20-án megkezdődik a Hitman 3 második éve, ezzel együtt pedig élesedik az Elusive Target legújabb verziója, az Arcade. A már ismert játékmód alapjait megtartva ezúttal is hibátlanul kell kivégeznünk az áldozatainkat, ezúttal azonban a magányos célpontok helyett egy teljes névsor áll majd előttünk. Minél több célszemélyt iktatunk ki, annál több komplikációt állít elénk a játék, érdemes azonban kitartani, hiszen minél tovább jutunk, annál több egyedi jutalmat zsebelhetünk be.
Ennél is izgalmasabb azonban az idén tavasszal érkező Freelancer. Ebben a játékmódban egy szabadúszó bérgyilkossá válhatunk, aki a saját (testreszabható!) főhadiszállásáról kiindulva vállalhatja el a világ bűnszervezeteinek felszámolását. Ezekben a roguelike-játékok által ihletett küldetéssorozatokban vigyáznunk kell a magunkkal hozott felszerelésre is, hiszen azokat akár el is veszíthetjük - márpedig minden segítségre szükségünk lesz, ahhoz, hogy sikeresen kiiktassuk a bűnszervezetek vezetőit.
PC-re is megérkezik a Hitman VR
Idáig az Epic Games Store exkluzívja volt a Hitman 3, de január 20-án Steamre is megérkezik a bérgyilkosszimulátor. Ezzel együtt PC-n is elérhetővé válik az eredetileg csak PS VR-ra tervezett Hitman VR. A kétkezes követésnek és a vele járó interakcióknak köszönhetően jóval kifinomultabbnak tűnik ez a változat - a fejlesztők kifejezetten büszkék arra, hogy a vonalkódos gyilkos milyen könnyedséggel hajigálhatja itt is a kisebb tereptárgyakat.
A PC-s verzióra egyébként különösen érdemes lesz idén odafigyelni, a dán fejlesztőcsapat ugyanis egy sor technikai újítással bővíti a játékot. Érkezik a ray tracing, melynek köszönhetően az eddiginél is látványosabbak lesznek az árnyékok és tükröződések, a variable-rate shading technológiájának köszönhetően pedig javíthatunk a renderelés teljesítményén. Mindezek mellett a Hitman 3 az elsők között alkalmazza majd az Intel XeSS megoldását, amely az AI-supersampling segítségével teszi gazdagabbá a játék felbontását.
Az Xbox Game Passhez csatlakozik a Hitman-trilógia
Akinek eddig kimaradt volna a 2016-ban rebootolt széria, az igazán örülhet, hiszen szintúgy január 20-án, az új évad kezdetekor a teljes Hitman-trilógia csatlakozik az Xbox Game Pass kínálatához. A három játék elérhető lesz a konzolos és a PC-s játékkönyvtárban is, és mivel a teljes kollekcióról van szó, valószínűleg semmi nem gátol majd minket abban, hogy a Hitman 3 újításaival éljük át az összes epizódot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.