Fogalmazzunk nagyon finoman: a Battlefield 2042 közel sem lett tökéletes, ezzel pedig tisztában van a DICE csapata is. És habár a játék vásárlói valószínűleg jobban örülnének neki, ha szaporábban érkeznének a változtatások és a tartalmi frissítések, az online lövölde fejlesztőcsapata eddig kizárólag a technikai problémák befoltozására koncentrált.
A mai, 3.2-es sorszámú patch sem alakult másképp, hiszen a teljes leírást átfutva láthatjuk, hogy különféle bugfixeket hozott a csomag. Akadnak ezek közt igazán fontos javítások is: a találatérzékelés eddigi problémája és a rubber banding például elfogadhatatlan bármilyen online lövöldénél, éppen úgy, mint a beragadó matchmaking - ezekkel november óta küzdöttek a játékosok. Egy kisebb balanszkör is érte a játék fegyvereit, illetve ha minden igaz, minden platformon javul a játék teljesítménye és stabilitása.
Ezeknek a javításoknak csak örülhetünk, de kétségtelen, hogy a közösség akkor lenne igazán boldog, ha lassan némi vérfrissítés is érné a játékot. Az új pályákra, fegyverekre és játékmódokra márpedig valószínűleg még várnunk kell, a korábbi pletykák szerint ugyanis könnyen meglehet, hogy csak március után indul be a valódi live service. Az például garantált, hogy a februárban érkező következő frissítés, a 3.3-as update sem ígér majd lényegi tartalmakat, az a csomag ugyanis elsődlegesen arra hivatott, hogy egy tisztességes scoreboardot hozzon az online lövöldébe - ennek láthatjátok az első változatát a fenti képen is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.