Néhány napja nagy meglepetésként ért bennünket a hír, miszerint egy vadiúj IP-n, mégpedig egy túlélőjátékon dolgozik a Blizzard Entertainment. Mivel korábban semmit nem hallottunk erről a projektről - a Blizzard bejegyzése pedig gyakorlatilag egy álláshirdetés volt -, okkal feltételezhettük, hogy csak jóval később láthatunk majd bármi kézzelfoghatót a játékból. Nos, erre több fejlesztő is rácáfolt a napokban.
Kezdjük a ranglétra tetejéről: miután a Blizzard hivatalos Twitter-fiókján megjelent az említett bejegyzés, a stúdió elnöke, Mike Ybarra is beszállt a beszélgetésbe. Ybarra posztját olvasva megtudhattuk, hogy ő már sok-sok órát játszott az új cím prototípusával, és alig várja, hogy részletesebben is bemutathassa a fejlesztőcsapat vízióját. Világos tehát, hogy nem csak ötlet szintjén létezik a játék: elkészült már egy játszható (és élvezhető) korai verzió, így nyilvánvaló, hogy a jóval előrébb tart a fejlesztés annál, mint amit elsőre tippelhettünk.
Később megtudhattuk azt is, hogy a projektet Craig Amai, a World of Warcraft egykori küldetéstervezője vezeti. A LinkedIn-profilja szerint Amai 2017 júliusában hagyta ott a World of Warcraft csapatát, hogy belevágjon az egyelőre névtelen túlélőjátékba. Ez azt jelenti tehát, hogy a Blizzard berkein belül már több mint négy és fél éve dolgoznak aktívan az új IP-n - ezek után nem lepődnénk meg akár azon sem, ha a nemrég beígért nagy bejelentések közt hivatalosan is lerántanák a leplet a játékról.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.