Az Academy of Interactive Arts & Sciences (AIAS) sorban huszonötödik alkalommal rendezi meg a DICE Awards díjátadót, amelyen nemcsak az elmúlt év legjobb játékait tüntetik ki (az idei jelöltek listája már nyilvános), hanem a videojátékipar nagyjait is. Az akadémia életműdíjával korábban kitüntették már Minoru Arakawát, Howard Lincolnt, Ken Kutaragit, Doug Lowensteint, Bing Gordont, Satoru Iwatát, illetve Genyo Takedát is, idén pedig Phil Spencer csatlakozik a klubhoz.
Spencer 1988-ban csatlakozott a Microsofthoz, az évek alatt pedig számtalan pozícióban dolgozott már a redmondiaknak: több szerepben volt alelnök, vezette a Microsoft Studiost és az Xboxot, idén januártól kezdve pedig a Microsoft Gaming elnökének tisztségét tölti be. Levezényelte több Xbox-konzol rajtját, az Xbox Game Pass elindítását és számtalan akvizíciót is – jelenleg például az Activision Blizzard felvásárlása van terítéken.
Meggan Scavio, az AIAS elnöke szerint „Phil Spencer elhivatottságról és vezetői képességekről is tanúbizonyságot tett a Microsoftnál betöltött karrierje során. Számos jelentőségteljes és sorsfordító kezdeményezésért felelős, amelyek megrengették a teljes játékipart”.
Phil Spencer mellett Ed Boont is kitüntetik az idei DICE Awardson, őt a Hírességek Csarnokába veszik fel, ahol helyet kapott már Shigeru Miyamoto, Sid Meier, Tim Sweeney, Gabe Newell, Hideo Kojima, Bonnie Ross és Todd Howard is – utóbbi fogja egyébként átadni Spencer életműdíját február 24-én Las Vegasban.
Szóval nem vagyok elvakult fanatikus sony ex hívő.
Viszont, ami tény az tény. Jó dolog a gamepass én is szeretem de minőségi játék egyelőre édeskevés ami megjelent rá. Nem is a minőségi a legjobb szó talán, mert abból van bőven. Inkább emlékezetes, maradandó stb.
Egyébként érdekes a hasonlatod. Amikor kijött a TLoUS akkor próbáltam és nem igazán jött be. Aztán megszületett a fiam, elkezdett nőni és amikor újra próbáltam a játékot, az első 20 perc után gombóc nőtt a torkomba. Átszaladtam a szobájába, megpuszilgattam és úgy játszottam tovább a gémet. Szóval, nekem meg pont kellett a beleéléshez, hogy nagyjából azonos családi körben legyek a főszereplővel.
500-ból összehoztak egy olyan játékot, amiről csak az beszél aki akart vele játszani.
Hol van az innováció? A bevonásával?
Ott a w3. Rengeteg ismerősöm van aki nem játszott az előzőnél, vagy nem szereti az rpg-ket. Mégis a witcer 3 az no1 játék nekik.
Erre értettem, hogy qz ms max közepes tud hozni.
Én a minőségről beszélek. Abban pedig csak erős közepes az MS. Szerintem.
Lehet, hogy az én értékítéletemet torzítja, hogy alig van időm játszani, ezért érzem úgy, hogy hatalmas a GP játékkínálata?
Tehát, nekik az az ütőkártyájuk, ha valami bekerül első nap.
Ezekből mennyi is van?
Én szimpatizálok az MS-el, de nem sok. Ilyen téren a Sony megeszi őket reggelire, de még a nintendo is.
Egy újabb Halo vagy Forza ami bekerül, de ezen kívül semmi. Max indie címek.
Nekik, most egyelőre muszáj berakni ezeket a közepes cuccokat, vagy máskülönben a kuya se foglalkozna velük.
3-4-5 év múlva elképzelhetőnek (és teljesen érthetőnek tartanám) amiről írsz, de most még tuti nem.
GP-ben "számomra" olyan játékok vannak, amik jó hogy benne vannak, de GOTY vagy 1 éves akcióig nem adnék pénzt értük.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.