A Famitsunak (via VGC) adott interjút a minap Atsushi Inaba, a PlatinumGames alapítója és egykori producere. A veterán fejlesztő tavaly decemberben vette át a stúdió vezetését, és úgy tűnik, komoly ötletei vannak a csapat jövőjével kapcsolatban. Az interjú során Inaba megemlítette, hogy a kisebb, de jól összerakott projektek mellett érdekli őt a live service ötlete is. Elképzelhető, hogy Hideki Kamiya "hőstrilógiájának" harmadik felvonása, a Project G.G. lehet az első ilyen Platinum-játék.
"Hoppá, majdnem kikotyogtam valami fontosat!" - fogta vissza magát Inaba, amikor is a Project G.G. fejlesztésére terelődött a téma. "A Project G.G. még mindig kísérleti fázisban van, így nem sokat árulhatok el róla, de ami a jövő játékait illeti, szeretnénk olyan címeket készíteni, amelyek jócskán eltérnek az eddigiektől. Olyan címekre szeretnék fókuszálni, amelyeket hosszabb ideig élvezhetnek a játékosok."
"Természetesen továbbra is nagy becsben tartjuk az olyan apróbb, de mégis briliáns játékokat, mint például a Sol Cresta, és persze azokat a játékokat is, amelyek precízen megkomponált, egyedi pályákat ígérnek, mint például a Bayonetta. Most azonban olyan projektekben gondolkodunk, amelyek struktúrája nagyban eltér ezektől. Az elmúlt öt év piaci igényeit figyelembe véve úgy gondolom, hogy erre van szükségünk. Elnézést, ha kicsit ködösítek, de egyelőre csak ennyit árulhatok el" - magyarázta a PlatinumGames fejese.
Nekem azzal nincs bajom, ha a Sony vagy a PG liveservice jatekokat nyomat, csak emiatt ne szoruljon hatterbe a single player jatekok, a sok liveservice szennyet nyomassa a Fortnite generacio es penzeljek a jo single jatekokat amiket majd en veszek meg, ezzel ki tudok bekulni. Ugyanez Sony-nal is, csinaljon sok ize-t amin megszedik magukat es penzeljek csak a God of War-t meg a last of us 2-t es az olyan kulonc csodakat mint a Returnal is.
Ahhoz hogy a PlatinumGames fenn tudjon maradni, mint önálló stúdió, a saját játékait azzal a céllal akarja elkészíteni, hogy azok hosszabb távon jövedelmezőek legyenek nekik. Így lehet nekik anyagi hasznuk a saját, nagyobb projetkjeik pénzelésére.
Attól még ez nem azt jelenti hogy a Nintendo/Square Enix által pénzelt projektek után ők nem fejleszthetnek Bayonetta vagy Nier játékokat, mivel őket csak megbízták a fejlesztéssel, nem pedig a saját IP-jük.
Különben is, ha úgy alakul, hogy nem lesz több Bayonetta, akkor ez van. Ha meg a Nintendo még akar belőle, akkor vagy ismét megbízza a PG-t vagy keres más fejlesztő csapatot.
¯\_(ツ)_/¯
https://www.famitsu.com/news/202202/07249299.html
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.