Rainbow Six: Siege - bemutatkozott Azami

  • Írta: gorien
  • 2022. február 20.
  • Letöltés
Link másolása
Hamarosan kezdetét veszi a Rainbow Six: Siege hetedik éve, amelynek első szezonja tartogat néhány újdonságot. Azami személyében a védekező játékosok kapnak egy új opciót, de egy vadonatúj pálya is érkezik.

Idén a hetedik évébe kezd bele a Rainbow Six: Siege, amelynek első szezonja, a Demon Veil pedig már sebesen közeledik is. Az újdonságok között helyet kap egy új pálya, egy, a védekezők sorát erősítő operátor és még néhány funkció, ami a játékélmény feldobását szolgálja.

Az új operátor Azami, aki a kunai tőrökre emlékeztető Kiba Barrierekkel van felszerelve: ezeket az eszközöket csak hozzá kell vágnia egy felülethez, hogy pillanatok alatt egy golyóálló falat hozzanak létre, ezzel elzárva a támadók és felderítődrónok útját vagy fedezéket biztosítva a társaknak.

A szezon kezdetén végleges játékmódként csatlakozik a játéklehetőségekhez a Team Deathmatch, igazítanak Goyo lángra lobbantható tartályainak működésén, az új Attacker Repick funkció segítségével pedig taktikusabbak lehetünk a felkészülés alatt, hiszen módosíthatunk az operátorválasztásunkon a védekezők összetétele láttán. Nem azonnal, de az évad során az írországi Emerald Plains pálya is játszhatóvá válik, ami az első új térkép 2019 óta.

A Rainbow Six: Siege játszható PC-n, PlayStation 4-en és PlayStation 5-ön, illetve Xbox One-on és Series X/S-en. A Demon Veil február 22-én startol el a PC-s tesztszervereken.

4.
4.
taktaharkányi
#3: "De hát a pènz az pènz... Remèlem az új játèkuk is rájuk rohad úgy ahogy van!"

Hát figyelj... Nem tudom... Nyilván van sok ember, akinek ez így oké. És valljuk be, nem igaz, hogy nem foglalkoznak a játékkal, legfeljebb nem olyan részére koncentrálnak, amire mondjuk te vagy én várnánk. Biztos van rengeteg ember, aki napi szinten tolja szinte kizárólag ezt a cuccot, és ők örülnek ezeknek változásoknak. Ha madár távlatból nézzük kicsit és a szubjektív izlésünket elengedjük, akkor még mindig talán a legfaszább példa a Siege arra hogyan lehet hivatalos úton frissen tartani egy majdnem 7 éves játékot. Úgyhogy részemről kicsit kettős a megítélés és nem tudok feltétlenül haragudni sem rájuk. Nyilván nem az ujjaikból szopják ki, hogy merre kell(ene) haladni, hanem az igényekre reagálnak. Valószínű, hogy kevesen vagyunk sajnos, akik a régebbi vonalat kedvelik, részemről a 3. évad után bőven leállhattak volna az operátorokkal. :)

Az Extractionnel is így vagyok. Mondjuk eleve kurvára nem érdekel, de ha azt nézem, hogy game pass-ban van, akkor azt mondom korrekt, mert kb oda való. Ha azt nézem, hogy képesek külön is árulni 30 vagy 40 doilárért (gőzöm sincs mennyi, csak rémlik, hogy kb. fél áras), az viszont vicc kategória.

3.
3.
JohnSpartan
#2: +1

Elèg lenne a fele operátor, fele pálya lehetősèg ès inkább a fegyverek, gadgetek választási lehetősègèt kène megnövelni hogy szabadabban lehessen válogatni + ha nem külön játèkokat gyártanának ugyan abból az alapból amit mod formájában is meg lehetett volna oldani...

De hát a pènz az pènz... Remèlem az új játèkuk is rájuk rohad úgy ahogy van!
2.
2.
taktaharkányi
#1: Nekem személy szerint annyi vele a bajom, hogy kurva OP-nak tűnik. Kb. 2 hét, és az 5 vagy mennyi kunai le fog menni 3-ra, nem lehet majd ráállni mert összetörik az ember alatt, elég lesz bele 1 ütés és hasonlók. Abból a szempontból nekem tetszik az ötlet, hogy elég kreatívan van lehetősége az embernek használni, nagyon sok gépiesen rögzült védekezési metodikát meg tud változtatni, támadóknak eléggé meggyűjti a baját szerintem, de nagyon OP és szarrá lesz nerfelve.

Rég le kellett volna állni az új operátorokkal. Kb. 15-15 operátor elég lenne, már ez a is a pályánként létező rengeteg lehetőséggel bőven elég taktikai lehetőséget nyújtana. Sokszor leállok 1-2-3 hónapra a játékkal, és a sok új szarság miatt gyakorlatilag majdnem mindig újra kell tanulnom játszani ezzel a szarral, engem ez zavar. Ritkán panaszkodom ilyesmiről, de egyszerűen túl sok a kontent és a változtatás. 1-1 új pálya, 1-1 rework a balansz kedvéért, 1-1 új fegyvert részemről bőven elég lenne, esetleg legyen kevesebb operátor de lehessen varriálni a fő gadgeteket valamilyen szinten (pl. castle tudjon részlegesen barikádolni, már félig meddig meg is kaptuk ezt a pinexet...
1.
1.
JohnSpartan
Mindig azt hiszem hogy nincs lejjebb de rá kell jönnöm hogy van! A kunai az egy jó ötlet lehetett volna ha nem maltert okád magából baszki... Ha mondjuk tènyleg csak annyit csinál hogy ha beleállítod valakibe azt megpatkol vagy valami robbanó fejes kunai de, ez? Ez mi a szar? Ez kinek az ötlete volt?

Jó játèkot ehhez a szarhoz, akinek ez átmegy!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...