Kétségtelen, hogy a Gran Turismo 7 egy kivételesen nagyszerű versenyjáték lett - egy valódi szerelmeslevél azoknak, aki bármilyen formában kedvelik az autós kultúrát. A Polyphony Digital játéka remek fogadtatásra lelt a kritikusok köreiben, és valószínűleg az eladásokra sem lehet panasz, az viszont egészen biztos, hogy a napokban rengeteg játékost haragított magára a japán fejlesztőcsapat.
Ezért pedig a játék 1.07-es frissítését okolhatjuk. A patch élesítése is rázósan indult, hiszen gyakorlatilag egy teljes napig elérhetetlenné váltak a játék online funkciói (vagyis szinte az összes tartalom), a hidegzuhany azonban csak a rendszer helyreállása után érte igazán a játékosokat. Kiderült ugyanis, hogy a Polyphony csapata futott egy balanszkört a cím pénzszerzési lehetőségeivel. Néhány hosszabb verseny, amely megnyerése korábban csupán ötezer kreditet jutalmazott, mostantól több tízezernyi valutát ér, ugyanakkor más versenyek jutalmait alaposan lenerfelte a fejlesztőcsapat - azokat a futamokat is, amelyekkel eddig a legkönnyebb volt a farmolás.
A Gran Turismo 7 legdrágább autóinak megvétele eddig sem volt sétagalopp - a milliós járgányok megszerzéséért akár több tíz órát is tölthetünk az aszfalton, az eddig optimálisnak vélt stratégia kiütése pedig számos játékos szemében egy olcsó üzleti húzás. A játékban elkölthető valutát ugyanis valódi pénzzel, mikrotranzakciós megoldással is megszerezhetjük - ugye már értitek, hogy hogyan köthetett ki 2 ponton a játék felhasználói értékelése a Metacriticen?
A frissítés kapcsán egyébként a szimulátorsorozat atyja, Kazunori Yamauchi is megszólalt, ez azonban csak újabb olaj volt a tűzre. A játéktervező azzal magyarázta a történteket, hogy a változtatások célja csupán a valódi autóvásárlás élményét hivatott tükrözni - az igazán drága autókért alaposan meg kell dolgoznunk. Mi tehát csak reménykedünk abban, hogy következő frissítéssel nem válnak köddé a kreditjeink, ha a boxutcában alaposan megtankoljuk a verdánkat.
Én inkább ami nagyon megmaradt bennem az a Toyota GT One. Nehéz volt vezetni de ha rá éreztél brutál volt amit lehetett vele menni. Ha jól emlékszem ennél volt az hogy ha egy 24órást teljesítettél akkor piros alapon fehér csíkos tigrismintát
Remélem addig üti őket a nagyérdemű még észhez nem térnek.
Azt hiszem a GT2 vagy 3-nál volt rohadt jó a balansz. Ha kellett egy ritka, nagyon drága verda akkor vagy mentél két-három, 3-6órás futamot és megvolt rá a pénz. Vagy mentél 12-24órásat és ha első lettél akkor a pénz mellé az autót is meg kaptad viszont egyedi festéssel amit csak így tudtál megszerezni.
Abban volt motiváció.... most meg futod a "köröket" apróért hogy összegyűjtsd.
Már az is görény húzás volt,hogy megvárták amíg rádobálja mindenki a jó értékeléseket és utána bekapcsolták a mikrotranzakciókat.
Az a magyarázat meg, a pofám leszakad.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.