A Microsoft és a 343 Industries egy óriási, hosszú éveken átívelő projektként képzelte el a Halo Infinite jövőjét, a nagyszabású live service alatt azonban már a premier óta rezeg a léc. A többjátékos mód igen szűkös tartalommal érkezett meg, a második szezonra készülő 343 Industries pedig a vártnál jóval lassabban szállítja az újdonságokat - sokat elárul a játék állapotáról, hogy jóformán még a The Master Chief Collection is tempósabban kapja a frissítéseit.
Szerencsére a 343 Industries (és nem mellesleg a Microsoft) is belátta, hogy Master Chief legújabb kalandja méltatlanul alulteljesít. Ezt ellensúlyozva a redmondiak ráállították a Certain Affinity csapatát is az ügyre, hogy a 343 támogatócsapataként segédkezzenek a Halo Infinite további fejlesztésében. A texasi stúdió számára egyáltalán nem idegen ez a szerep, hiszen a múltban számos korábbi Call of Duty- és Halo-cím fejlesztésében adtak segédkezet. A brigád gyökerei egyébként egészen a Bungie-hoz vezethetők vissza, a stúdió alapítója, Max Hoberman ugyanis a múlt évtized derekáig a korai Halo-epizódok többjátékos módját igazgatta.
Ha nem játszana vele senki,akkor nem lehetne fél perc alatt meccset találni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.