Az AT&T legutóbbi pénzügyi helyzetjelentéséből tudtuk meg, hogy megy mostanság az HBO Max szekere: nem túl meglepő módon elég jól.
A streamingszolgáltatás továbbra is látványosan erősödik, március 31-én 76,8 millió előfizetője volt, ami azt jelenti, hogy 12,8 millió felhasználóval nőtt a tábora éves szinten. Persze az HBO Max óriási terjeszkedésben volt az elmúlt időszakban (hozzánk is márciusban futott be), de nem lehet csak ennyivel elintézni a gyarapodást: az érettebb piacnak számító USA is össze tudott kalapozni újabb 4,4 millió előfizetőt, így összesen már 48,6 milliót tudhat magáénak.
Mindez nem sokkal azután derült ki, hogy a Netflix bejelentette: az elmúlt negyedévben 200 ezer előfizetőt bukott, és a következő hónapokban további kétmillió felhasználójuk inthet búcsút nekik. Persze az összehasonlítás nem fair, hiszen a Netflix a pályafutása egy egészen másik szakaszában jár, és így is 220 millió előfizetővel büszkélkedhet, de érdekes látni a piac átalakulását, és hogy az egyes szereplőknek milyen eszközökre van szüksége a növekedéshez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.