A hét legfontosabb videojátékos híre minden bizonnyal az volt, amikor hétfőn az Embracer Group bejelentette, hogy felvásárolja a Square nyugati stúdióit. A Square Enix Montréal, a Crystal Dynamics és az Eidos-Montréal is szakított a japán székhelyű forgalmazóval, ráadásul az Embracer mindössze egy igen jutányosnak tűnő, 300 millió dolláros ajánlattal juthatott hozzá a fejlesztőcsapatokhoz és a nevükhöz kötött nagyjából 50 IP-hez.
A hírek szerint azonban mindez jó eséllyel másképp alakult volna, ha nem buktak volna ekkorát a Square nagy költségvetésű Marvel-játékai. Valószínűleg nem kell hosszan taglalnunk, hogy a Crystal Dynamics legutóbbi játéka, a grandiózus live service-re tervezett Marvel's Avengers mekkora bukta volt, de sajnos anyagi szempontból az Eidos-Montréal egyjátékos próbálkozása, az egyébként egészen kiváló Marvel's Guardians of the Galaxy sem aratott nagy sikereket.
David Gibson, az MST pénzügyi elemzője úgy becsüli (via Metro), hogy a Square mintegy 200 millió dollárt veszíthetett az igen költséges, de végérvényben sikertelen Marvel-páros fejlesztésével. Ez lehetett tehát az utolsó csepp a pohárban, amikor a stúdiók leválasztására került a sor.
Habár sem a Crystal Dynamics, sem az Eidos-Montréal nem aratott nagyot a képregényhősökre építő játékokkal, a stúdiókat felkaroló holdingcég továbbra is érdeklődik a két cím iránt. Hiába kerül a felvásárlásokkal számos népszerű vagy nagy múlttal rendelkező IP a vállalat markába (Tomb Raider, Deus Ex, Thief, Legacy of Kain), a hivatalos Marvel-logót viselő játékok jogai nem szállnak át hozzájuk ilyen egyszerűen. Az Embracer Group már benyújtotta a kérvényét a Disney felé, hogy átvehessék a licencelt fejlesztések jogait, a megállapodás azonban egyelőre nem született meg.
A sztori miatt próbáltam rákényszeríteni magam,hogy kijátszam őket,de nem sikerült.
Végig olyan érzésem volt,mint a régi Dinasty Warriors játékoknál.Konkrétan abban volt ilyen faék egyszerűségű a harc,meg az AI.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.