Újra és újra bebizonyosodik, hogy nem érdemes alábecsülni a mobilos játékpiacot. Érdemes csak a Call of Duty: Mobile példáját vennünk: a 2019 őszén piacra dobott online lövölde a mai napig elképesztő népszerűségnek örvend, olyannyira kapós a játék, hogy az aktív felhasználók tömege könnyedén felveszi a versenyt a PC-s és konzolos Call of Duty-játékosok összesített számával - beleértve a Warzone rajongóit is. Az aprócska képernyőkre tervezett applikációt már több mint 650 millió letöltést számlál, az Activision üzleti jelentése szerint pedig a tavalyi évben a játékosok több mint egymilliárd dollárt költöttek mikrotranzakciókra.
Nem semmi ez egy ingyenesen elérhető játéktól, ráadásul nem utal semmiféle jel arra, hogy ez az óriási pénznyomda a közeljövőben elapadna. A korábbi nyugati premiert követően a Call of Duty: Mobile a múlt évben végre Kínában is elstartolt (ez minden bizonnyal sokat segített a korábban említett rekordok elérésében), idén azonban újabb népszerűségi hullám várható a mobilos háború frontján. Az Activision ugyanis nemrég bejelentette, hogy már javában készül a Warzone mobilos változata is, amely a hatalmas méretű (és őrülten népszerű) összecsapásokat a teljes pompájukban költözteti majd a zsebben is elférő készülékekre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.