Annak ellenére, hogy most csupán egy rövidke előzetest kapott a Skull & Bones, a PC-s játékosok mégis örülhetnek, hiszen a Ubisoft kizárólag nekik szánta a kalózszimulátor bemutatóját. A trailer ugyanis a platform temérdek előnyét mutatta be, így megtudhattuk többek közt, hogy a tengeri kalandokat 4K felbontásban, HDR mellett és annyi fps-sel élvezhetjük, amennyi csak a csövön kifér.
A játék emellett ray tracing-opciókat is tartogat, illetve támogatja mind az NVIDIA-féle DLSS, mind pedig az AMD-féle FSR felskálázó megoldásait. Az pedig már csak a hab a tortán, hogy az ultraszéles monitorok tulajdonosai is a teljes pompájukban élvezhetik a hardverük előnyét. Rengeteg beállítás és testreszabási opció vár tehát ránk, ennek azonban meglesz a maga ára: megérkezett a hivatalos gépigény is, amely megköveteli az erősebb vasat.
Mivel egy online játékról beszélünk, a matchmaking, a moderáció, a játékot megtámogató szerverlefedettség és persze az anti-cheat is komoly szerepet játszik majd. Ezeket részletezi a Ubisoft az alábbi ábrán:
A Skull & Bones november 8-án érkezik PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re, valamint a Google Stadiára és az Amazon Lunára.
Ez a hír a Gamescom-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
Uborkasoft ismet felulmulta magat, bakker. Kar erte igazan, lehetett volna kar 1 szuper jatek is belole.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.