Készül a The Witcher remake-je

  • Írta: szlav
  • 2022. október 26.
  • Bejelentés
Link másolása
A CD Projekt RED hivatalosan is bejelentette: komplett remake-et kap az eredeti, 2007-ben bemutatott The Witcher. A játék alatt az Unreal Engine 5 duruzsol majd.

Nagyon izgalmas hírrel szolgált ma a CD Projekt RED csapata. A lengyel játékgyártó bejelentette, hogy fejlesztés alatt áll a The Witcher Remake. A 2007-ben bemutatott szerepjáték, amely útnak indította Ríviai Geralt videojátékos pályafutását, már a megjelenésekor sem volt egy technikailag kifejezetten impozáns program, és akkor még a szokatlan harcrendszeréről nem is tettünk említést, így csakis örülhetünk annak, hogy a lengyelek nem csupán felújítják, de az alapokról újra is építik azt.

A hónap elején komoly bejelentéseket tett a CD Projekt RED a következő években érkező játékairól, ekkor azonban még nem tudhattuk, hogy ezen a listán már a The Witcher Remake is szerepelt. Az akkor még csupán Canis Majoris kódnéven futó projekt fedte az újrázást, vagyis ez volt az a nyílt világú szerepjáték, amit egy új stúdió gyúr az Unreal Engine 5-ön. Ez a csapat a szintén lengyel Fool's Theory - habár a gyakorlati fejlesztést ők végzik, a CD Projekt RED kreatívjai mindvégig felügyelet alatt tartják a munkálatokat.

"A CD Projekt RED számára a The Witcherrel kezdődött minden. Ez volt a legelső játékunk, a megjelenése pedig meghatározó pillanat volt számunkra. Most, hogy visszatérünk ide és elkészítjük a remake-et, a játékosok egy teljesen új generációja is átélheti a történetet. Ezt éppen ugyanolyan meghatározó pillanatnak érezzük, ha nem még annál is nagyobbnak" - mondta Adam Badowski, a CD Projekt RED vezetője.

"A Fool's Theoryval való együttműködés azért igazán izgalmas, mivel az ott dolgozók közül néhányan már korábban is részt vettek a The Witcher-játékok fejlesztésében. Jól ismerik a forrásanyagot, tudják, hogy a játékosok mennyire várták már a remake-et, és tudják, hogyan kell igazán nagyszerű és ambiciózus játékokat készíteni. Egy ideig még sajnos várnunk kell arra, hogy többet is megoszthassunk a játékról, én azonban egészen biztos vagyok benne, hogy megéri majd a várakozás" - zárta a sorait Badowski.

20.
20.
#17: Na meg a legendás szinkron :D

Halottizék XD
18.
18.
bitbandita2
#14: Ha neked csapkodásnak tűnt az első rész harcrendszere, akkor valamit nagyon rosszul csináltál. Három különböző harcmodort (gyors, erős, csoportos) kellett variálni a szituációtól és az ellenfelektől függően. Az egész a ritmusról szólt, a megfelelő időben kellett a kardot lendíteni, lesújtani, és akkor összefűzte a mozdulatokat. Ahogy fejődtél, a szintlépéssel és újabb képességeket unlockolva fejlődött Geralt vívótudása, új mozdulatok váltak elérhetővé. Először nekem is furcsa voltg, de amikor az ember ráérzett, utána baromi élvezetes tudott lenni a harc, ráadásul rohadt látványos is. De ha az ember csak vadul csapkodott, ha nem a megfelelő időben reagált akkor az egészből semmit nem láthatott, akkor tényleg csak szimpla csapkodás lett az egészből. Az első csapás mindig az alap kardcsapás mozdulattal indult, azt fűzte tovább a kombinációban, a magasabb szintű mozdulatok a 2. csapás után a 3. sőt 4. és 5. kardcsapásra jöttek elő. De csak akkor ha nem tört meg a ritmus, mindegyik alkalommal nyomtad meg a gombot. Ha igen, akkor mindig újrakezdte a szekvenciát és csak azt az 1-2 alapütést ismételgetted. Ráadásul a hatékonyság is a töredékére esett. Nehezebb szinten nem is lehetett másként, "csapkodva" esetleg a legkönnyebb szinten lehetett végigmenni a játékkal. Legnehezebb szinten (vagy az egy külön opció volt, már nem emlékszem) ráadásul nem is volt segítség a ritmus eltalálásához, abszolút érzésből kellett csinálni. pedig nekem sem tetszett az elején, de aztán annyira megszerettem ezt a fajta harcot, hogy amikor kijött a 2. rész eleinte nagyon morcos voltam miatta, hogy lecserélték :)
17.
17.
bitbandita2
ÁÁÁÁÁ! Közelebb vagyok az 50-hez mint a 40-hez, de most sikítani tudnék mint egy kislány :D Lehet, hogy a 3.-rész a legszebb, legnagyobb, leggrandiózusabb, de az első résznek külön hely van a szívemben. Remélem a soundtrack marad!
16.
16.
Ca$Hman
15: Ez jogos :D Igazából csak azért vagyok ilyen frusztrált ezzel kapcsolatban, mert szeretem ezeket a játékokat (Dragon age: origins, Witcher 1), mert a hangulat, sztori, zene kurvára magukkal ragadnak, és annyira fáj a szívem, hogy nem tudok bennük egy szenvedélyes vagdalkozást veretni, hogy a játékmenet is tudjon sodorni, hanem pepecselnem, szarakodnom kell vele, ami nálam megakasztja a beleélést, meg a sodrását az egész mókának. Na de persze ettől független nem szép dolog elvitatni a stílus érdemeit, mert valakinek meg ez ugyanolyan öröm, mint nekem lenne a másik stílus. :D
Mondjuk ha szánsz rá pár sort, örülnék ha látnám a te perspektívádból hogy hogy néz ki a witcher 1 kontra a witcher 3 harcrendszere élmény szempontjából.
15.
15.
Heldengeist
#14: Kisregényt tudnék írni róla, hogy egy RPG-be miért jobb egy ahhoz hasonló harcrendszer, mint amit a folytatások kaptak. De rövidre fogva: Te akciójátékot akarsz játszani, nem pedig RPG-t. Ez nem baj, de nem a játékhibája, ha neked nem tetszik, mert nem az a műfaja, amit te keresel.
14.
14.
Ca$Hman
Heldengeist: Elárulod nekem barátom, hogy az a súlytalan szar harcrendszer, amit az első rész nyújtott, szemben az élvezetes kaszabolással amit a második és főleg a harmadik, miért kellene visszatérjen? Nem kötekedésből, csak elképzelni nemtudom az érveket mellette, mert a régiben objektíve sem tudom mit lehetett élvezni, nem volt kaszabolás jellege a kaszabolásnak konkrétan. A k*rva kard azért van hogy pusztítsak, nem azért hogy csapkodjak, aztán kiírjon egy számot sebzés címén, lásd Dragon Age Origins ugyanez, imádtam a gamet, de bakker ha fegyver van a kezemben, annak legyen súlya, és csaphassak vele oda úgy hogy annak lássam a hatását, ne mint valami hidegvérű impotens matekzseni, számokat bámuljak... Bele akarom élni magam a csatába, bazzeg, meg sztem az emberek többsége.
13.
13.
#8: Az tényleg jó lenne, az első rész harcrendszere egy rakás kaka volt, nem véletlenül tolta a legtöbb játékos (én is) mágiára fejlesztve Geraltot.
10.
10.
Heldengeist
#8: Azt csakis úgy, ha lehet választani a klasszikus és a W3-as harcrendszer között.
8.
8.
Kamukaze
Ez így engem is érdekelne, csak a harcrendszert ültessék át a 3. részből. Tudom hogy sokaknak nem gyerebe, de szerintem teljesen jó volt.
7.
7.
HMoody
#2: Erről annyit hogy egy normálisabb laptopon a vsync és fps lock nvidia controlos limitje nélkül azért szaggatott, mert 2-3000 fps tolt ki. Szóval nem igazán tudom, miről beszélsz.
6.
6.
Gpety
A 3. jó, kicsit Gothic érzés vele játszani, de hamar abban hagytam, mert erre végtelen sok idő kellene. Amúgy nagyon szép és nincs nagy gépigénye, remélhetőleg a felújítás is ilyen lesz.
5.
5.
honest guy
Nekem eddig mindegyik kimaradt. Amikor megjelent a 3. része, akkor felírtam a listámra, hogy majd előbb végigtolom az első két részt és utána azt.
Azóta sem kezdtem bele. :D
4.
4.
DarkLord
#3: Én nem bánom, ha felújítanak egy-egy régi nagy címet, mert újra tolom szebb látvánnyal is legalább. Pedig azt én mindent végigtoltam premierbe, mikor kijöttek a régi játékok...

A Witcher széria tipikusan az a játék, hogy nem kompatibilis visszafelé, értem ezt arra, aki a 3. résszel kezdte annak már a 2. rész se lesz jó, de az 1 meg semmikép. Míg, aki a 2.-al kezdte annak se felel meg már az első rész azután. Mert mindhárom a maga idejében volt ott a szeren (jó a 3. rész mai napig etalon).
3.
3.
markoci555
kezdem undorodni ettől a sok remake meg remaster ***tól, megint sikerült egy teljesen normális játékot előkapni, amit pár éve vittem újra, mai napig megállja a helyét, de a sok agyatlan zombinak kell a jobb grafika, mert witcher 3 után se szagoltak rá az 1-2-re
2.
2.
silkgoat
vegre jatszhato lesz a 2007es jatek egy 2023-as vason is ugy hogy nem 3 fps-el megy :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...