A Days Gone rendezője szerint a "woke" újságírók tehetnek a játék kudarcáról
- Írta: RangerFox
- 2022. december 9.
A Days Gone nem aratott osztatlan sikert se játékosok, sem pedig a kritikusok körében. Megjelenéskor számos technikai és teljesítményproblémái voltak a PlayStation 4-konzolokon, minőségben nem ütötte meg a Sony first-party stúdióitól megszokott minőségi szintet. Talán ennek is volt köszönhető, hogy a Sony elvetette a folytatás gondolatát is. Ugyan a játék tavaly megjelent PC-re is, ez már nem segített a játék rendezőjén, aki elhagyta a Bend Studio berkeit.
John Garvin most egy azóta már törölt Twitter posztban igyekezett védeni a játékát elég megkérdőjelezhető kijelentéseket téve közben. Véleménye szerint 3 tényező miatt bukott meg a Day Gone melyek sorban:
1. Technikai problémái voltak a játéknak, mint például bugok, streaming és fps problémák
2. Olyan tesztelők alkottak véleményt a játékról, akik nem is játszottak eleget vele
3. A "woke" kritikusok, akik nem bírták elviselni a mogorva, kemény, fehér motoros csávót, aki a barátnője fenekét bámulta
Függetlenül attól, hogy mi magunk mit gondolunk a játékról, abban mindenki egyetérthet, hogy az ilyen és ehhez hasonló megnyilvánulásoknak sosincs jó vége az Interneten. Ennek ékes példája lehet az is, hogy már nem elérhető az eredeti poszt a közösségi csatornáján. Garvin egyébként egy új stúdiót alapított, és egy Ashfall névre keresztelt, NFT-alapú játékon dolgozik.
2. Ez általános probléma. Vannak műfajok, ahol egyszeri komplett végigjátszás is kevés egy értékelhető kritikához.
3. Szerintem mára mindenki leszarja a véleményüket, sőt, ha lehúznak egy játékot, az inkább vonzza az játékosokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.