A Dead Island 2 egy teljesen új skill-rendszert használ majd

Link másolása
A rögös fejlesztési utat bejárt játék igyekszik újító hatást kelteni, egy teljesen új megközelítésbe helyezik a fejlesztők a tradicionális skill-rendszert.

Tavaly novemberben sokadik alkalommal elcsúsztatták az augusztusban újra bemutatott Dead Island 2 megjelenését. A hányattatott sorsú játékon jelenleg a Dambuster Studios dolgozik gőzerővel, nemrég pedig kaptunk hozzá egy rövid kedvcsinálót, melyben a játék egyik főhősét, Ryant ismerhetjük meg közelebbről. Most a Game Informer készített egy interjút a játék kreatív rendezőjével, illetve a narratív vezetőjével.

Az interjúból kiderült, hogy a Dead Island 2 a tradicionális skill fa helyett egy teljesen új rendszert implementál majd a használható képességeink menedzselésére. Az úgynevezett skill deck lényege, hogy a szabad helyekre játék közben, dinamikusan pakolhatjuk a megszerzett képességlapjainkat, így teljes szabadságot kapva arra, hogy a saját ízlésünkre igazítsuk a játékstílusunkat. Továbbá ennek hála a játék bátorítja a játékosokat arra, hogy új dolgokat próbáljanak ki, és ezért jutalmazza is őket. 

A Dead Island 2 előreláthatólag április 28-án jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.

1.
1.
markoci555
nem csak az egész tálalása a videónak nem tetszett, azaz, hogy kidobnak a képernyőre egy kérdést, majd röviden válaszolnak, de tele van hülye kérdéssel, ráadásként hülye válasszal is...
vagy legyen egy normális interjú oda vissza kérdezéssel, amit akár háttérben is hallgathatok, vagy csak dobjanak ki egy faq-t...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...