Az eredetileg márciusra tervezett, de április végéig eltolt megjelenés nem segít a helyzeten, az mai látnivalók azonban még jobban megnehezítik a Star Wars Jedi: Survivorre való várakozást. Az IGN jóvoltából most 9 percen át követhetjük Cal Kestist és droidját, BD-1-t, akik a Koboh nevezetű bolygón találják magukat egy félresikerült landolás után.
A szokásos terepakadályok és a nem túl barátságos fauna nem könnyítik meg a Fallen Order óta jóval érettebbé vált jedi dolgát, az igazi megpróbáltatásokat azonban a helyi banditák és a klónháborúból visszamaradt és átprogramozott droidkatonák nyújtják. Szerencsére ezeknek köszönhetően élesben láthatjuk nemcsak az új ellenfelek viselkedését, de Cal továbbcsiszolt harci technikáit is.
A Star Wars Jedi: Survivor április 28-án érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.
45 másodpercnél vethetünk egy röpke pillantást a mostaninak egy részére. Attól tartok kb ugyanolyan lesz :/
A futáson és az emelkedőn feltaposáson van mit animálni valóban. Néhol bitang O lábakkal futunk, néhol olyan a lábunk mint a gumicukor.
De ha maradna ilyen az se zavarna, mert első blikkre rendben van minden és ugyanolyan szórakoztató lesz mint a Fallen Order.
A másik, ami viszont jobban zavar, hogy aki játssza ezt a demót, mintha félne megmutatni bármit. A világon látszik, hogy félig meddig open word szekciókból áll, de a fickónak mintha derogálna leugrani a kitaposott útról, kicsit megmutatni a mozgáskultúrát, sőt, az első részben megtalálható mechanikák kompetens használatáról is óvakodik. Emiatt a gameplay sokkal darabosabbnak néz ki, mint ami valójában lenne. Például a kétkardos animációk nagyon rosszul néztek ki előre, aztán rájöttem, hogy nem, csak a player megszakítja a saját animációit valamiért az elején, amikor később hagyja őket kifutni, sokkal jobban néz ki. Valamint fura, hogy bár tudjuk, hogy jön a sugárvetős harc, mégse mutatnak belőle semmit.
Amúgy, a darabolásáról: sajnos egyértelmű, hogy ez egy disney oldali döntés volt, és bár megvédték a srácok múltkor is azzal, hogy "tartogatták a nagy pillanatokra" - ez működött is valamennyire, mert amikor lecsapod az inkvizítor kezét a végén, érzed a győzelmet. Viszont, nem áll meg a dolog, amikor figyelembe veszed, hogy a robotok és az állatok is darabolhatóak. Emellett, ha gyerekbarát lenne a cél, azt kicsit eltolták azzal, hogy Cal 1-2 mozdulata annyira brutális és kegyetlen, hogy sokkal rosszabb, mintha valakinek elrepülnek a keze vagy feje. Nem túl gyerekbarát pl, ahogy felkapsz egy rohamosztagost, halomra löveted a társaival, aztán amikor már alig él, 2 centiről keresztüldöföd a karddal.
a player csak élvezi a fénykard adta lehetőségeket
Másodsorban látható a fenti videóból, hogy mire "kértek" még időt a srácok... elég csak a fénykardokra pillantani 2:50 környékén... aztán lehet hogy a dismemberment-en is javítanak valamit.. who knows.
Összességében eléggé egyben van, amit látunk szerintem... részemről nagyon várom, hogy a kis csiszolás után az arcunkba tolják végre a gamet :)
mondjuk nem tudom nagy kérés lenne-e egy ilyen "aaa"? játéktól 2023-ban azt kérni, hogy a fénykard ne csak a sebeket ejtse úgy, ahol éri az ellenfelet (ami mellesleg szerintem már kb 20 éve is ment Jedi Knight-ban), de működjön valamiféle dismemberment, mert minden második szörny feje ugyan úgy lett levágva, mindegy hogy történt a vágás, legszembetűnőbb például 5:56, ahol horizontálisan vág egyet, megvan a kard nyoma is, de a fej függőlegesen válik le
nagyobb, félig boss harcoknál könnyű megoldani, csak bedobnak egy végső animációt és hullanak a végtagok, de a kis ellenfeleknél semmi ilyesmi nincs
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.