A Microsoft bejelentette, hogy meghosszabbítja az Xbox 360 játékkonzolra vonatkozó garancia időtartamát. A változás a már eladott gépekre is vonatkozik!
Hivatalos közlemény: "2007 július 5. Redmond: A Microsoft bejelentette, hogy meghosszabbítja az Xbox 360 újgenerációs játékkonzolra vonatkozó garancia időtartamát.
A három éves időtartamra meghosszabbított garancia azon vásárlók gépeire vonatkozik, akik „három piros led-es” meghibásodásokat tapasztalnak a konzolvásárlást követő 3 éven belül. A többi életben lévő Xbox360-nal kapcsolatos garanciális feltétel változatlan marad. Miután a Microsoft számára a szervizelt konzolok aránya elfogadhatatlan szintet ért el, a vállalat vezetése széleskörű és alapos vizsgálatot rendelt el a lehetséges hardware meghibásodások ügyében.
Miután meghatározták a „3 piros led-es” hibák lehetséges okait, a Microsoft fejlesztéseket hajtott végre a konstrukción és egyben három évre meghosszabbította a konzolra vonatkozó garancia érvényességét, mind a már eladott, mind a jövőben értékesítendő konzolok esetében.
Mivel a Microsoft továbbra is teljes meggyőződéssel és felelősséggel támogatja a konzolt, ezért a három éves garancia ideje alatt fellépett „3 piros led-es” hibát észlelő vásárlók gépeit a lehető legrövidebb időn belül javíttatja, illetve szükség esetén kicseréli. Természetesen a szállítás költségeit és annak lebonyolítását is beleértve. A Microsoft a június 30-ával záruló negyedévre 1.15 milliárd dollár különített el, a megváltozott garanciális feltételek fedezésének biztosítása érdekében.
Robbie Bach, a Microsoft Entertainment & Devices Divizójának elnöke a következőképp értékelte a helyzetet:
“Az Xbox 360 tulajdonosok legnagyobb része a Konzol megvásárlása óta kitűnő tapasztalatokkal és élményekkel lett gazdagabb. A felmerülő problémák azonban a felhasználók egy részében kétségeket ébresztettek és ezért kérjük, fogadják legőszintébb bocsánatkérésünket! Azért hoztuk ezt az intézkedést, mert számunkra kiemelten fontos az Xbox 360 tulajdonosok világszerte egyre növekvő közössége. A jövőt illetően azonban biztosan állíthatom, nagyszerű dolgok elébe nézünk!”
Azoknak a vásárlóknak, akiknek eddig fizetniük kellett a „3 piros led-es” hiba okozta javítási költségekért, a Microsoft visszamenőleg megtéríti a költségeit."
A három éves időtartamra meghosszabbított garancia azon vásárlók gépeire vonatkozik, akik „három piros led-es” meghibásodásokat tapasztalnak a konzolvásárlást követő 3 éven belül. A többi életben lévő Xbox360-nal kapcsolatos garanciális feltétel változatlan marad. Miután a Microsoft számára a szervizelt konzolok aránya elfogadhatatlan szintet ért el, a vállalat vezetése széleskörű és alapos vizsgálatot rendelt el a lehetséges hardware meghibásodások ügyében.
Miután meghatározták a „3 piros led-es” hibák lehetséges okait, a Microsoft fejlesztéseket hajtott végre a konstrukción és egyben három évre meghosszabbította a konzolra vonatkozó garancia érvényességét, mind a már eladott, mind a jövőben értékesítendő konzolok esetében.
Mivel a Microsoft továbbra is teljes meggyőződéssel és felelősséggel támogatja a konzolt, ezért a három éves garancia ideje alatt fellépett „3 piros led-es” hibát észlelő vásárlók gépeit a lehető legrövidebb időn belül javíttatja, illetve szükség esetén kicseréli. Természetesen a szállítás költségeit és annak lebonyolítását is beleértve. A Microsoft a június 30-ával záruló negyedévre 1.15 milliárd dollár különített el, a megváltozott garanciális feltételek fedezésének biztosítása érdekében.
Robbie Bach, a Microsoft Entertainment & Devices Divizójának elnöke a következőképp értékelte a helyzetet:
“Az Xbox 360 tulajdonosok legnagyobb része a Konzol megvásárlása óta kitűnő tapasztalatokkal és élményekkel lett gazdagabb. A felmerülő problémák azonban a felhasználók egy részében kétségeket ébresztettek és ezért kérjük, fogadják legőszintébb bocsánatkérésünket! Azért hoztuk ezt az intézkedést, mert számunkra kiemelten fontos az Xbox 360 tulajdonosok világszerte egyre növekvő közössége. A jövőt illetően azonban biztosan állíthatom, nagyszerű dolgok elébe nézünk!”
Azoknak a vásárlóknak, akiknek eddig fizetniük kellett a „3 piros led-es” hiba okozta javítási költségekért, a Microsoft visszamenőleg megtéríti a költségeit."
sebestyen_deni@hotmail.com
1 én 9000 ért szerzek vadi uj gameket! 2 ha van egy ps3 mom és nincs xbox 360 om elesek egy csomó játécímtől ami x360 exkluzív! szóval mégis csak van értelme annak az xbox csodának:)
x360 meg a sok ígéretes cím miatt!
a pc meg alap! netre filmekre munkára nameg a crysis ra:D
Elárulom neked hogy dolgozó ember vagyok, és ha akarnék egy xbox360 -at, akár most is elrohanhatnék érte a boltba. Ezenkívül van egy megfelelően erős pc -m, amin természetesen játszani is lehet. Mindezt persze úgy mondom hogy eszem ágában sincs dicsekedni, ráadásul gazdag sem vagyok, de hidd el nekem, el tudnék különíteni 80 000 ft -ot, csak éppen nem éri meg nekem beruházni egy xbox 360 -ba. A 40% -os hiba arány pedig tényleg rettenetesen magas. Nézz utána hogy mennyi az átlag elektronikai berendezések esetén. Arról nem is beszélve hogy a microsoft jelenlegi vergődése nem annak köszönhető hogy ők annyira rendesek lennének, inkább csak azért reagálnak a történtekre mert a media felkapta a témát, és ez már nekik is kényelmetlen, a javítási költségekről nem is beszélve. Emlékezz csak vissza hogy ezidáig végig tagadták hogy gond lenne a géppel, mindíg alacsony hibaszázalékra hivatkoztak, és elszigetelt egyedi esetekről beszéltek.
Összefoglalva, az xbox360 olcsó, de a minőségen ez meg is látszik. Ha pedig megtöröd a gépet, márpedig miért ne tennéd, akkor nincs garancia, tehát vehetsz új gépet. Két xbox360 helyet pedig vehetsz akár egy ps3 -at is. Vagy egy új vga -t fele ennyiből, aminek nem lesznek melegedés problémái......
Egyre inkább az az érzésem hogy a microsoft annak idején a gyors megjelenést tűzte ki célul, feláldozva minden egyebet, egy félkész konzollal -t indított útjára, ami még a mai napig nincs kész. Ha valami becsülendő a konkurens sony hozzáállásában, akkor az az, hogy nem gyártanak szemetet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.