Elképesztően élethű a Senua's Saga: Hellblade II arcanimációja

  • Írta: szlav
  • 2023. március 22.
  • Videó
Link másolása
Lélegzetelállító techdemóval készült a GDC-re a Ninja Theory csapata. Az Unreal Engine 5-ön pörgő mocap-felvételeket nem nehéz összetéveszteni a valósággal.

Régen hallottunk már a Senua's Saga: Hellblade II-ről, és sajnos úgy néz ki, hogy egy kicsit még várnunk kell arra, hogy komolyabb bemutatót kapjunk a Ninja Theory játékából, a stúdió azonban mégis készült valamivel az idei Game Developers Conference-re.

A videóban Senua 3D-s modelljét láthatjuk közelről, és ha nem figyelnénk igazán oda, akkor az Unreal Engine 5-ön futó, a MetaHuman eszköztárán köszített motion capture-animációt könnyen összetéveszthetnénk egy valódi, live action videófelvétellel is. Senua arca kísértetiesen hasonlít az eredeti színésznőre, Melina Juergensre, minden apró részletet és mozgást gyönyörűen lekövet a digitális képmás. Az már garantált, hogy a játék engine-ben renderelt animációi elképesztőek lesznek.

A Senua's Saga: Hellblade II PC-re és Xbox Series X/S-re készül, a megjelenési dátuma azonban nem ismert.

13.
13.
markoci555
szerintem is kicsit túltolták a gesztikulálást egy két helyen, vagy a színésznő egyből, vagy utána a programban
12.
12.
hedzsooo
#9: Az a par perc Atomic Heart elejen durvan 1 perc (igazat megvallva nem ereztem ra kesztetest hogy merni kellene stopperrel) 1 modern Gaming PC-n, plane ha a tarhely is modernebbnek mondhato, nem HDD, hanem SSD...
11.
11.
Chdz
PC-n akkor nem kellene az árnyékoló gyorsítótárral szerencsétlenkedni, ha az nvidia mondjuk egy hardveresen gyorsított blokkot intézne erre, belső cache-csel.. Akkor nem kellene előre baszakodni ezzel, a köv generációkban már szerintem erre is ráfognak feküdni.
10.
10.
norbi27
A Series X/S launch előtt a fotogrammetriás módszerrel beszkennelt izlandi tájjal promózták, most az UE5 arcszkennelős technológiájával, közben kaptunk még egy techdemót, amiben gameplay elemként el lett hajítva 5 lándzsa.
Egyébként játék is lesz ebből valamikor?
8.
8.
sanada
#6: Ebben a videóban lényegében semmi nem történik és még ráadásul nem is szép. A játékipar legnagyobb parasztvakítása a Unreal Engine. Évek óta promózzák ezekkel a csilivili videókkal, egyszer megélném már azt, hogy egy komplett játékot kapjunk, ami jól fut és jól is néz ki, legalább annyira, mint a túlhype-olt tech demo videókban.
6.
6.
TrishtanAG
#5: Francokat kezd kifeküdni, azért mert néhány csapat képtelen normálisan használni. Nézd, milyen, amikor tudja (és még a videóhoz használt brutál vga se kell, fullHD-ban ugyanilyen kinézettel 120-170 fpsel ment nálam egy 3060ti-n).
https://youtu.be/COTNooQ1a6Q
5.
5.
Doomsayer
Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz jó, de az Unreal Engine miatt kezd kifeküdni újra a PC ipar, mert az az engine csinálja a shader compliation stutter jelenséget. És ugye nem az van a hírekben és a köztudatban, hogy a világ legszarabb motorjára jön a játék, hanem az, hogy a drága PC-ken akadoznak a játékok. Szóval az Epic vagy elfelejti a PC-t, vagy megcsinálja a motorját rendesen, vagy pedig ... nem tudom... a fejlesztők kipróbálják a játékokat kiadás előtt!

Ja, ez az utolsó sem lenne rossz néha :)
4.
4.
adamsfamily
#1: Fejhallgatóval pc-n van egy hangulata,de az egész játék fapados volt. Mész kardozol, valami logika szarral bohóckodsz,ráadásul még az a kicsi tér is szinte teljesen üres volt.
3.
3.
Robilluma
Az arca szépen meg van csinálva de ahogy a szája mozog beszéd közben az minden csak nem élethű. Nagyon eltúlzott, természetellenes a gesztikulálása. Mintha még élne a polip a szájában amit vacsizott.
Nekem mondjuk mindegy milyen lesz a mocap, a játék jönne már. Konzolváltásra ígérték, az meg lassan 2 és fél éve volt...
1.
1.
DragonBleacPiece
na ez az a mesterkélt sztorijú sétaszimulátor amit nem értem miért tartanak zseniálisnak
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...