Már a Diablo IV bétájában is világosan látszott, hogy amikor éppen nem haldokolnak a szerverek, akkor egy elképesztően izgalmas, nagyszerűen kidolgozott ARPG-vel van dolgunk - mást nem is várnánk a zsáner abszolút királyától. Az pedig mindenképp jó jel, hogy a Blizzard fejlesztői már bő másfél hónappal a megjelenés előtt véglegesítették és aranylemezre nyomtatták az első teljes, 1.0-ás rendszámú verziót.
A játék elkészültét Twitteren jelentette be az irvine-i banda. Reméljük, hogy miután megvolt a kötelező pezsgőbontás, jut nekik néhány nap pihenő is, mielőtt belevágnának a szerverek felkészítésébe, az utolsó bugok kigyomlálásába, illetve a szezonálisan érkező post-launch tartalmak további fejlesztésébe.
A Diablo IV június 6-án érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, de a Deluxe és Ultimate kiadás vásárlói már négy nappal korábban megkezdhetik a démonirtást.
Lesz egy nagy fellobbanása mint a diablo 3-nak, utána rájönnek hogy nem tudnak elég dolgot belepakolni hogy versenyezzenek vele, majd szép lassan elhal.
Pedig a poe-nak égető nagy szüksége lenne egy versenytársra, hogy a fejlesztők ne nyomják le a marhaságaikat a játékosok torkán.
tetszett a béta, de fog a ****om fizetni 70 eurót ráadásul pre purchase... soha
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.