SGF 2023: Sztori és gameplay traileren az Assassin's Creed Mirage

  • Írta: pandaril
  • 2023. június 12.
  • Videó
Link másolása
A Ubisoft Forward során részletesebb betekintést kaphatunk nemcsak a játék történetébe, de magába a játékmenetbe is. Akinek a régi vágású AC-játékok voltak a kedvencei, most örülhet.

Az eddigiek alapján sejteni lehetett, hogy az Assassin's Creed Mirage visszatérés lesz ó-Assassin's Creed játékokhoz úgy, hogy közben megőrzi azt is, amit az újabb részek adtak hozzá a sorozathoz, legalábbis részben. A fókuszáltabb játéktér, a rövidebb játékidő egy feszesebb és izgalmasabb történetet sugall, amihez kaptunk egy trailert is.

Ez mind szép és jó, de hogy fog kinézni a játék? Nos, egy játékmeneti kóstolót is kaptunk, konkrétan egy küldetés láthatunk a megbízás elfogadásától a sikeres menekülésig, közben pedig jegyzetelhetjük fejben az ismerős és új mechanikákat.

Az Mirage valóban visszatérés a gyökerekhez, azonban több ponton is újít, ilyen például Basim már-már természetfeletti képessége a lánc-gyilkosságokhoz. Várhatóan számos opciónk lesz egy-egy küldetés teljesítéséhez, így azoknak is nyújt majd szórakozást a játék, akik nem élvezik az ilyen természetfeletti megoldásokat.

Az Assassin's Creed Mirage október 12-én jelenik majd meg Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PC-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.

Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

9.
9.
Robilluma
Az AC a két új nagyágyúval ellentétben még prevgen motorra jön, ez látszik is. Mondták is hogy eredetileg Valhalla dlc lett volna. De így is szép.
A lopakodás sztem rendben van, a teleport miatt kár rinyálni, rengeteg játékban benne van már ez a mechanika. A Tsushimában is volt, mégse hőzöngött senki egy szamurájt látva, amikor az teleport speeddel vágja a nyakakat. Ha valaki nem akarja akkor nem használja, probléma megoldva. A sast se kötelező felküldeni. Aki old school lopakodva akar egy városrészt ledarálni, hát megteheti.
Örülök hogy mertek benne parkourosabbra újítani, valamint hallani véltem az egyik best videojátékzene szerzőjének munkáját. Szinte csilingelt. Sarah Schachner, a'la AC Origins. Ha nem csalt a fülem (szerk. Csalt a fülem xD, de akkor is rohadtjó a zenéje ennek a gameplaynek), akkor csak emiatt is kijátszanám.
8.
8.
cyberstaker
Márpedig ez tényleg egy hulladék. Úgy ahogy 10 éve a széria összes darabja. A Black Flag óta nem sikerült elfogadható AC-t készíteni, ráadásul az XP rendszer újragondolása óta pofátlanul lapos, hosszú, és unalmas az egész. Ugyan az a bugos motort használják gyakorlatilag 14 éve. Ismerősömmel van is erre egy kifejezésünk: "Ubisoftos káosz". Repülő szekerek, teleportáló lovak, mindenki random ordibál, rohangál, összeolvad, eltűnik. A maga módján ez szórakoztató, de nem sorolnám a tripla A játékok közé, és szánalmasnak tartom hogy a legjobb alapanyagokból is milyen szar játékokat készítenek. Halványan dereng még, milyen volt, amikor az Ubisoft egyet jelentett a minőséggel. So nostalgic.
7.
7.
delphijos
#5: Ilyen mechanika pl. a Desperados-ban is volt, én imádtam. Gondolom nem lehet nyakra-főre használni percenként. Nem mondom hogy mindenen ömlengeni kell, de itt egy úgy összevágott játékmenet volt, hogy a különböző mechanikákat bemutassa. Hosszú évek óta a “leglopakodósabb” AC, néha még Hitman jellegű dolgok is voltak. Ráadásul 50€ , nem teljes áras. Ennyi után amit láttunk szerintem kicsit korai ennyire messzemenő következtetéseket levonni.
6.
6.
Br1sk
#5: Csalódtál mert nagy forradalmat vártál. De hát ez pont hogy az a játék ami visszatér a gyökerekhez. Úgyhogy az ubisoft formula garantált volt itt. Én ezt is vártam tőle és örülük neki szépen abba az irányba bontakozik ki aminek én ezt szeretném.
A teleportálásból meg mindannyian ugyan annyit láttunk. Bízom benne hogy ad valami taktikai mélységet a játékhoz valahogy mint a shadow tactics szerü játékokban. Aztán lehet hogy tényleg gagyi lesz. Akkor fogjuk megtudni amikor megjelenik.
5.
5.
Doomsayer
#3: Nem soulslike-ot akartam látni, amit amúgy sem annyira szeretek, hanem azt a lopakodós AC játékot, amiről hónapok óta beszéltek. Nagy lopakodás az, hogy kijelölsz pár embert két kilométerről, azt egy gombnyomásra automatikusan telefrag-elei őket a zasszasszin. Annyira ugyan olyan minden ubi cucc, hogy már fáj és ez a dolog már valamelyik Splinter Cell-ben jött be, de ott a lőfegyver miatt még vállalható, vagyis érthető volt... bár a játék értelmét ott is elvette.

Amúgy ez a játék egyéb téren szinte teljesen ugyan olyan, mint az AC1, ami jó, mert én azt szerettem a legjobban az összes közül. De nem menti meg a cuccost az, hogy nem kötelező teleportálni, vagy valami olyat csinálni, amire a játékdizájn épült.

De amúgy nem kell kiborulni, ha neked tetszik másoknak meg nem, hanem jót kell vele játszani. Én is szeretek olyan címeket, amiket mások nem, mégsem zavar, ha valakinek nem jön be. De így 16 év Assassin's Creed után ez a 13. fő rész és hihetetlen, hogy arra hivatkozva, hogy visszatérés a gyökerekhez, behozzák a teleportot. Akkor már nem lett volna egyszerűbb, ha megnézed a sassal az összes 50 ellenfelet a falon keresztül, nyomsz egy X-et aztán animációban mindegyik mögött megjelenik az embered és leböki őket? Miért kéne ehhez még a játékosnak mászkálni, meg irányítani az embert?
4.
4.
FrankBlack
#3: +1 Ha valami nekik nem tetszik akkor hulladék, trágya. Nagyon érett gondolkodás...
3.
3.
Br1sk
ez egy assassins creed ráadásul egy igazi ac. a cím alapján elég egyértelmű. nem tudom miért jöttetek ide ha souls like ot akartatok látni
2.
2.
DragonBleacPiece
jézusom ez szánalmas.. minden új megjelenés ennyire kuka de a sok " gamer " meg sírva, felállva tapsol és hypeolja ezeket a trágyákat és veszik mint a cukrot..maradok a from softwarenél
1.
1.
Doomsayer
Sasos, teleportálós gyilkosos hulladék. Hihetetlen, hogy komolyan gondolják.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...