SGF 2023: Sztori és gameplay traileren az Assassin's Creed Mirage
- Írta: pandaril
- 2023. június 12.
Az eddigiek alapján sejteni lehetett, hogy az Assassin's Creed Mirage visszatérés lesz ó-Assassin's Creed játékokhoz úgy, hogy közben megőrzi azt is, amit az újabb részek adtak hozzá a sorozathoz, legalábbis részben. A fókuszáltabb játéktér, a rövidebb játékidő egy feszesebb és izgalmasabb történetet sugall, amihez kaptunk egy trailert is.
Ez mind szép és jó, de hogy fog kinézni a játék? Nos, egy játékmeneti kóstolót is kaptunk, konkrétan egy küldetés láthatunk a megbízás elfogadásától a sikeres menekülésig, közben pedig jegyzetelhetjük fejben az ismerős és új mechanikákat.
Az Mirage valóban visszatérés a gyökerekhez, azonban több ponton is újít, ilyen például Basim már-már természetfeletti képessége a lánc-gyilkosságokhoz. Várhatóan számos opciónk lesz egy-egy küldetés teljesítéséhez, így azoknak is nyújt majd szórakozást a játék, akik nem élvezik az ilyen természetfeletti megoldásokat.
Az Assassin's Creed Mirage október 12-én jelenik majd meg Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PC-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.
Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
A lopakodás sztem rendben van, a teleport miatt kár rinyálni, rengeteg játékban benne van már ez a mechanika. A Tsushimában is volt, mégse hőzöngött senki egy szamurájt látva, amikor az teleport speeddel vágja a nyakakat. Ha valaki nem akarja akkor nem használja, probléma megoldva. A sast se kötelező felküldeni. Aki old school lopakodva akar egy városrészt ledarálni, hát megteheti.
Örülök hogy mertek benne parkourosabbra újítani, valamint hallani véltem az egyik best videojátékzene szerzőjének munkáját. Szinte csilingelt. Sarah Schachner, a'la AC Origins. Ha nem csalt a fülem (szerk. Csalt a fülem xD, de akkor is rohadtjó a zenéje ennek a gameplaynek), akkor csak emiatt is kijátszanám.
A teleportálásból meg mindannyian ugyan annyit láttunk. Bízom benne hogy ad valami taktikai mélységet a játékhoz valahogy mint a shadow tactics szerü játékokban. Aztán lehet hogy tényleg gagyi lesz. Akkor fogjuk megtudni amikor megjelenik.
Amúgy ez a játék egyéb téren szinte teljesen ugyan olyan, mint az AC1, ami jó, mert én azt szerettem a legjobban az összes közül. De nem menti meg a cuccost az, hogy nem kötelező teleportálni, vagy valami olyat csinálni, amire a játékdizájn épült.
De amúgy nem kell kiborulni, ha neked tetszik másoknak meg nem, hanem jót kell vele játszani. Én is szeretek olyan címeket, amiket mások nem, mégsem zavar, ha valakinek nem jön be. De így 16 év Assassin's Creed után ez a 13. fő rész és hihetetlen, hogy arra hivatkozva, hogy visszatérés a gyökerekhez, behozzák a teleportot. Akkor már nem lett volna egyszerűbb, ha megnézed a sassal az összes 50 ellenfelet a falon keresztül, nyomsz egy X-et aztán animációban mindegyik mögött megjelenik az embered és leböki őket? Miért kéne ehhez még a játékosnak mászkálni, meg irányítani az embert?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.