Hatalmas szörnyetegekkel és egy valóságos Napistennel vesszük fel a ketyszűt az Atlass Fallenben. Az ötperces gameplay bemutató bizonyítja, hogy menet közben is remekül fest az akció.
Atlas bajnokaként a mi vállunkon nyugszik a legnagyobb teher: szembe kell szállnunk Thelosszal, a gonosz Napistennel, hogy felszabadítsuk a rabigában szenvedő emberiséget. A bolygó hatalmas sivatagjait átszelve rengeteg hatalmas bestiával futunk majd össze, amelyeket grandiózus harcok során tehetünk el láb alól. A Deck 19 és a Focus Entertainment most egy kiadós bemutatót hozott a fent említettekről. Nektek hogy tetszik az anyag?
Az Atlas Fallen augusztus 10-én érkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.
Egyelőre tetszik, de ezt sem csak a tesztek alapján kell majd megítélni, mert ha valaki meglátja a sajtóban, hogy Focus, akkor azonnal szétszedi a játékot. Nálam ez a grafika bőven elviselhető és az Unreal Engine 5 miatt nem nagyon kell félni, hogy gyenge lesz a teljesítmény. Attól viszont tartok egy kicsit, hogy open world és az ilyenknek 90%-a ritka szar, de amúgy valahol, egy 2022-es gamescom-os hírben azt olvastam, hogy BotW-hoz hasonló az élmény, egy-két saját ötlettel fűszerezve. Nagy szép dumákat mondjuk minden játékról lehet hallani. De szerintem meg fogom venni ezt PC-re jövőre.
Nálam még mindig az a "baj" (idézőjelben baj), hogy a Xenoblade játékok meg a TotK rendesen lekötnek és emiatt kvázi nincs értelme játékot vennem idén a Box-ra meg a PC-re. Illetve hát a BG3 úgyis első napos vétel, de így szerintem megkockáztatom, hogy idén nem anyagi okok miatt, hanem irgalmatlanul jó játékok sokasága miatt már nem nagyon kell semmi játékra költenem. Esetleg egy év végi elkeseredett akció rá tudna venni, hogy egy-két idei pótolnivalót behúzzak, de az biztos, hogy sem én, sem más nem mondhatja komolyan, hogy nincs mivel játszani bármelyik platformon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.