Azonnali és egyöntetű sikert aratott a Diablo IV, ez azonban közel sem jelenti azt, hogy a Blizzard ARPG-je tökéletes játék lenne. Habár a legtöbb újítást a júliusban érkező első szezon indulásával várjuk, már az előszezonban jól látszódott, hogy az endgame tartalmakon és a karakterbuildek diverzitásán lehetne még reszelni (hogy csak a főbb pontokat említsük). Szerencsére a visszajelzéseket a fejlesztők is hallották, így az első nagy tartalmi frissítés előtt élesítették a játék eddigi legnagyobb balanszfrissítését, a patch note-okat görgetve pedig jól látszik, hogy volt dolguk bőven.
A szokásos bugfixek és apró javítások mellett a végjátékban szerzett XP-szerzés potméterét is feltekerték valamelyest. A legoptimálisabb farmolási módszerek eddig elég visszás stratégiákat eredményeztek, a Nightmare Dungeonök, a Helltide-ok és a Whisperek buffolásával azonban remélhetőleg végre a tényleges endgame-tartalmak játszásával lesz optimális a magasszintű fejlődés.
Maguk a kasztok is kaptak némi változtatásokat: a Blizzard brigádja gyakorlatilag átfogóan felbuffolta a kevésbé használt képességeket, ezzel ösztönözve a játékosokat arra, hogy kísérletezzenek a változatosabb buildekkel. A jelenlegi meta szerint mindegyik kaszt legfeljebb két-három endgame builddel rendelkezik, a legtöbb esetben pedig a rendelkezésre álló képességek java teljesen parlagon hever. Kérdéses persze, hogy a Paragon Board és a Legendary Aspectek módosításával ez elég lesz-e ahhoz, hogy valódi diverzitást láthassunk az endgame buildek között.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.