Blizzard-játékok költöznek a Steamre

  • Írta: Nyuszcica
  • 2023. július 19.
  • Bejelentés
Link másolása
A vállalat megerősítette, hogy az Overwatch 2 és még számos Blizzard-videójáték elérhető lesz a Steam piacterén.

A Blizzard Entertainment megerősítette, hogy azon dolgozik: a játékai elérhetőek legyenek a Steam digitális áruházában. A célja az, hogy a világszerte ismert címei, mint például az Overwatch 2, minél könnyebben elérhető legyen a rajongók számára. 

"Ahogy mi fejlődtünk, úgy fejlődött az iparág is - a játék már nem csak bizonyos közösségek számára létezik, mint amikor a Battle.net elindult." - írta a Blizzard a sajtóközleményében. - "A játék mindenkié. És bár továbbra is elkötelezettek maradunk a Battle.net-be való folyamatos befektetés és támogatás mellett, szeretnénk lebontani a korlátokat, hogy a játékosok mindenhol könnyen megtalálják és élvezzék a játékainkat."

A már emlegetett Overwatch 2 lesz a zászlóshajó, az első Blizzard-játék, ami augusztus 10-én felbukkan majd a Steam oldalán. Egyelőre ezt az egy címet jelentették be hivatalosan, de látva a Diablo IV sikereit, valószínűleg hamarosan a pokoli kaland is beáll majd a sorba. 

Azon a napon, amikor az Overwatch 2 bekerül a Steam kínálatába, elrajtol a videójáték hatodik évada is: az előzetest ide kattintva tudjátok megnézni!

15.
15.
Lorthirash
#11: Hát igen pont ez a lényeg hogy ne bánd meg ha teljes árat kell fizetned a játékért én pl egy last of us 2 ért god of warért horizonért, vagy legutóbbi nagy kedvencemért az ffxvi ért boldogan kiadnám újra a teljes árat mert valami olyat alkottak a fejlesztők hogy megérdemlik a támogatásomat, de ugyanígy vagyok a WoW néhány kiegészítőjével a starcraft bármelyik részével vagy pl a gta v-el.
A probléma ott kezdődik amikor a stúdiók sietve adják ki a játékokat mert a marketingesek úgy ítélik meg ki kell adni a játékot holott nincs kész és ezek nem nagyon szoktak jól elsülni, vagy amikor igazából a játék olyan hogy semmi extra nincs mögöttes tartalom , mondani való , csak felépítenek rá egy live service modellt és még sorolhatnám napestig.


Nagyon jó példa a streaming platformok mindegy melyikről beszélünk a tartalmak 90% nézhetetlen hulladék, egyszerűen már nem a minőség vagy a tartalom a fontos hanem az hogy pl legyen “néger”. a hatalaom gyűrűi tündéi között. meg hogy most nő fogja rendezni következő évadot.
Az hogy egyébként mint rendező tehetséges-e a rendező vagy hogy hiteles adaptáció legyen nem számít. Egy dolog számít hogy eladható legyen, minél populárisabb középszerű szar legyen valami ami mindenkinek tetszik. Nem sokan mernek valami igazán merészet alkotni manapság a filmiparban sem. És akkor erről is lehetne sokáig beszélni még miért nincs ma már gyakorlatilag értelmes sorozat vagy film meg egyáltalán.
Félek hogy a játékipar is idejut majd.

13.
13.
Extol
Ezt sosem hittem volna hogy megérem. Kissé úgy érzem magam mint egy párhuzamos dimenzióban.

Most hogy a kommunisták kihátráltak a Blizzard mögül az bedobta a törölközőt
11.
11.
Spazz Maticus
#9: Én elhiszem neked hogy értesz hozzá, én is tudnék a saját szakterületem működéséről, szépségeiről buktatóiról beszélni, de ez egyébként hogyan jön ahhoz amit írtam ?
Meg rajtunk kivül még az összes játékpiaci vásárlóhoz akik nagyrésze szintén nem szakmabeli ?
Logikád szerint akkor ők/én érdemi véleményt nem is mondhatnak ?

Lesz@rom a "tervezési,technikai, működési" hátteret, az enyémet sem kérdezik soha az ügyfeleim. Csak az eredményt. Mint a piaci életben szinte mindenhol máshol, "felhasználói/megrendelői" részről.
Amit én mondtam az annyi, hogy az utóbbi évek AAA-piacára ömlesztett sz@rmennyiség nekem laikusként elegendő indok arra, hogy valaki indokoltan ne költsön rájuk egy büdös kanyit se, és sem magam sem a máshogyan gondolók nem hiszem hogy megengedhetik maguknak az ilyen nyegle "ingyenélőzést" velük szemben, ha belelát a játékipar működésébe, ha nem. Mert a végeredmény az ugye adott, láttuk az utóbbi években...

Zárójelben megjegyezve :Azért pl.ha mondjuk megnézzük azt hogy milyen dinamikával fejlődött, és milyen éves bevételeket termelt az utóbbi 10 évben a piac ezen szegmense, nem hiszem hogy most kellene feltétlenül belezokognunk egymás válltömésebe, hogy a GP "megöli" a piacot, maradjunk annyiban.
Ennyit mondjuk talán azért látok én is a működéséből...XD

Nem aggódom/nem is érdekel hogy a MS milyen üzletpolitikát követ, bezárja a GP-t vagy nem, felelős vásárlóként :
1-semmit nem veszek elővételben soha.
2-Alapos megfontolás, teszt után vásárolok, amit úgy döntök azt teljes áron, amit meg csak GP-ra "tartok érdemesnek" azzal nekem csinálhat bármit, akkor sem veszem meg, akkor nem játszom vele, mert annyira nem édekel.

Továbbra sem látom itt a GP-"felelősségét" az egészben, annál inkább abban mint ahogyan te is írod :
..."A játékiparra is jellemző amúgy sajnos hogy túl sok a marketinges meg hr-es ember akik amúgy nem értenek az adott iparhoz mégis rengeteg pénzbe kerülnek."...

Így van. Sok a hype, a reklám, a marketing, a piruett meg a pukkedli, valós érték meg lóf@sznyi.
Tisztelet a kivételnek.

Ezt a GP-megszűnése nem fogja orvosolni az biztos.
Némi fogyasztói öntudatossággal együtt járó piaci bevételvesztés már annál inkább szerintem. :)

Egyszóval nem is az üzleti részét nézem én vásarlóként, csak szerintem is sok a kamu, és kevés van letéve az asztalra ennyi pénzért. Teljesen indokolt ha valaki ennyit nem fizet ezért, egyszerű júzerként.
Ez van. ;)
9.
9.
Lorthirash
#8: Én úgy látom neked fogalmad sincs miről beszélsz amikor arról beszélünk hogy játékfejlesztés.
Drága a munkaerő ebben az iparágban hozzáteszem nem véletlenül, ahogy az sem hogy a sony játékai valahogy messze jobbak mint a gamepassban található játékok 95%-a.

Nekem nincs közöm ahhoz hogy ki mennyit költ játékra, de majd később ne essen senkinek se rosszul amikor a microsoft elzárja a csapot és nem fogja beletenni komolyabb játékokat gamepassba, ez nem egy tartható üzleti modell, és sok esetben a minőség rovására is megy.

A játékiparra is jellemző amúgy sajnos hogy túl sok a marketinges meg hr-es ember akik amúgy nem értenek az adott iparhoz mégis rengeteg pénzbe kerülnek.

Nincsen részesedésem csak valamennyire rálátok a szoftverfejlesztésre mivel hogy amúgy is azt csinálom.

Én úgy gondolom hogy amit annó Mike Morheim és csapata letett az asztalra a játékaikkal az olyan amit nem sokan tudtak azóta se megismételni, (WarCraft, StarCraft, Diablo)
és itt most nem az üzleti részét kell nézni a dolognak, mert a cod pl üzletileg jövedelmező, de mint játék vagy művészeti alkotás értéktelen és a cod4 óta igazán nincs olyan rész ami bármilyen emléket hagyott volna bennem, ugyanazt adják ki 15 éve, kicsit más körítéssel.
8.
8.
Spazz Maticus
#7: Te is egy vicces ember vagy azért.
Mind ismerjük Crytek-et, meg a hozzáállását, de amúgy mi a t#köm közöd is van ahhoz, hogy bárki más mennyit szán elkölteni játékokra ?
Főleg az utolsó hozzászólasod fényében érdekes ez az "ingyenélőzésed", amit a Battlenet-esek PR-részlegénél is megirigyeltek volna...XD

Tán részesedést kapsz ?
Vagy mivel is indokolta meg neked pontosan a játékipar az utolsó 6-8-évében, hogy szánalmasnak tartod azt aki nem vesz teljes áron game-eket ?

Komolyan, a GP megy a minőség rovására, ez a probléma fő forrása szerinted ?
Pedig szegény játékgyártók olyan fair becsületes módon beleadtak mindent...
Egyébként meg még az egyszeri júzer nem nyomott beléjük elég lóvét, ugye ?

XD...
1.
1.
markoci555
Jöhetnek a cuccok, tőlem úgy, mint ubi meg a többi, steamről elindul, aztán megindítja a hülye másik kliensüket, általában nincsenek akkora gondjaim mint másoknak, a szokásos ubi-s bugot meg elég sokszor leírtam itt már, úgyhogy nem ismétlem önmagam.
Annyi jó lenne, hogy ne kelljen már megvenni megint a játékokat, de általában sajna úgy szokott lenni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...