Eredetileg multiplayer lett volna az Avowed

  • Írta: osan
  • 2023. augusztus 9.
  • Hír
Link másolása
Megtudtuk, hogy az Obsidian új szerepjátéka egy kooperatív játékra kihegyezett címnek indult, de a stúdió hála egy tradicionálisabb egyjátékos élményt kapunk.

Co-op játéknak indult az Avowed, de fejlesztés közben az Obsidian gondolt egyet és inkább arra fókuszálnak, amiben a legjobbak. Feargus Urquhart, az Obsidian stúdió feje egy dokumentumfilmben bevallotta, hogy sokáig erősködtek az Avowed online mivolta mellett, hiszen ez egy remek hívószó volt a kiadók számára. Ezzel érdekessé tették a játékot, és fontos az izgatottság, ha az ember 50, 60, 70, vagy éppenséggel 80 millió dollárt kérne.

Mivel sokan a Skyrimhez hasonlítják - a fejlesztők közül is - érthető a döntés, hogy inkább egy olyan „rutinos” egyjátékos élményt csinálnak, amihez értenek is. Ugyan Skyrim-szerű játék lesz, de az ígéret szerint nem lesz akkor nyitott világunk, mint a jól ismert The Elder Scrolls-epizódban.

A játék PC-re, Xbox Series S/X-re fog debütálni valamikor 2024-ben és elérhető lesz majd az Xbox Game Pass szolgáltatásban is.

5.
5.
Heldengeist
#4: Eleve nem gyártanak annyi CRPG-t, amiről hír is készül, hogy sokat lehessen nyilatkozni, szóval amit maximum láthattál tőlem, azok rövidebb megjegyzések olyasmiről, hogy a Skyrim rosszabb, mint az azt megelőző két TES, illetve hogy az, hogy az és a Fallout 4 már nem is RPG. Esetleg, hogy a New Vegas pacifista befejezése messze alulmúlja a Fallout 1-ét.

Ezzel együtt nem vagyok CRPG purista, de vannak elvárásaim egy RPG-vel szemben történetileg, de még sokkal inkább játékmechanikailag.
4.
4.
Doomsayer
#3: Én nem látom ennyire negatívan a képet, ráadásul az Outer Worlds megjelenése előtt hőzöngtem is, hogy nem tetszik semmilyen téren, aztán az év egyik legpozitívabb csalódásává és egy egész kedves játékká vált számomra.

Szerintem amúgy ez az Avowed is olyan lesz, mint az Outer Worlds, aminek örülök. Nekem ugyan nem kellenek 200-1000 órás open world cuccok. Szerintem a Microsoft minimálisan szabja csak meg, hogy milyen játékok legyenek és utána nem szól bele. Pl az Obsidian-tól a MS kérte a Grounded-et, de hamar kész lett és egész jó sikeres is. Az Outer Worlds 2-t és ezt az Avowed-et, illetve a Pentiment-et is az Obsidian akarta készíteni. Másrészt meg inkább az volt a baj a MS-al eddig, hogy nem szóltak bele semmibe és Redfall minőségű cuccokat kezdett prodikálni az Arkane, ami előtte Dishonored minőségű cuccokat produkált.

Amúgy ne értsd félre, mert nem gonoszságból mondom, de pont úgy hangzott a kommented, mint ha a legnagyobb Pillars of Eternity 1-2, Tyranny, meg Wasteland 2-3 CRPG player és rajongó lennél annyira, hogy rosszul leszel egy másmilyen játéktól... de még sok év alatt sem láttam tőled semmiféle RPG specifikus megnyilatkozást. Persze, attól hogy nem beszél róla valaki, még lehet nagy CRPG fan.

Ja, attól, hogy az InXile FPS-t fejleszt, kicsit nekem is feláll a hátamon a szőr.
3.
3.
Heldengeist
Az Outer Worlds óta már az Obsidiantól sem várok semmi komolyat. Valószínű a legjobb szakemberei már a New Vegas után hátrahagyták a csapatot, a Microsoft is felvásárolta őket, akiknek már nem számít a minőség, csak hogy tolják a tartalmat GP-be. ((Valószínű egyébként az InXile-nak is a Wasteland 3 volt az utolsó jó játéka.))
2.
2.
markoci555
a multiplayer még magyarázatot is adhatott volna, miért néz ki, ahogy, de ez csak coop, úgyhogy még erre se lehet fogni
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...