Kiszivárogtak a Far Cry 7 történetének részletei

  • Írta: zoenn
  • 2023. szeptember 27.
  • Pletyka
Link másolása
A januári első pletykák után az Insider Gaming vadiúj részleteket tudott meg a Far Cry következő részéről, kiváltképp annak történetéről. A sorozat hetedik darabja csak 2025 őszén várható a boltokban.

A Far Cry 7-ről szivárgó első infók még az év elején kaptak szárnyra. Ezek alapján a játék valószínűleg a Far Cry: Rise címet kapja és egy fiktív trópusi szigeten, Kimsanon játszódik, amely a Korea melletti Sárga-tengeren fekszik.

Az Insider Gaming forrásai szerint a nyitott világú sorozat következő darabja nem-lineáris történetet kap, melynek középpontjában a játékos elrabolt családjának megmentése áll. Famíliánk ugyanis gazdag, tagjait az Igazság Fiainak hívott összeesküvés-csoport rabolta el. A csavar ott van, hogy csupán 72 óránk lesz arra, hogy az egész családunkat kiszabadítsuk, ami 24 valós órának felel meg a játékon belül. Azonban az időzítő szüneteltethető, amint belépünk valamelyik biztonságos zónába.

A nem-lineáris narratíva tehát azt jelenti, hogy családtagjainkat nem megadott sorrendben kell megmenteni, ám ha néhányuk meghal, annak hatása lesz a befejezésre is. A részletek még homályosak ugyan, ám a cél az ellenséges csoport leküzdése lesz, a 100 százalékos teljesítéshez minden szerettünknek életben kell maradnia.

Ehhez egy új mechanikát is bevezet a Ubisoft Montréal csapata, ez pedig a kihallgatás, bár nem biztos, hogy a foglyul ejtett ellenségtől megkapjuk a szükséges információkat, elképzelhető, hogy hazudni fog, csendben maradnak, vagy megszöknek.

A Far Cry 7 a jelenlegi tervek szerint 2025 őszén láthat napvilágot, a fejlesztők ráadásul lecserélték a korábbi Dunia Engine-t a Snowdropra.

12.
12.
Krumplistarkedli
Lehetne valami ujabb sztory is ezekbe a far cry jatekokba, nem mindeg szinte ugyanaz a sablonos tortenet. En nem vagyok nagy FC rajongo, de talan nem is veletlen. A FC Primal-ba legalabb jo volt ez a vadallatos korites, azt igazan elveztem :)
11.
11.
Ca$Hman
Akkor én valami különleges állatfaj vagyok az előttem szólókhoz képest, mert én a 2-t meg a 3-at is imádtam :) Teljesen más a 2 jaték, de a maga nemében mindkettő zseniális.
10.
10.
Br1sk
Nekem az 1 és a 3 a kedvencem. A 2 őt valamilyen insane vagy brutality moddal toltam ami kicsit még keményebbé teszi a harcokat, viszont az outpostok nem spawnolnak újra egyből csak egy jelentős idő után. Inkább személyes kihívásnak ajánlom mint élvezetből játszani. Papíron a 2 a legjobb de a gyakorlatban nem élvezetes.
5.
5.
Spazz Maticus
Hát én meg akkora "boomer" vagyok, hogy nekem már a második rész után véget ért a "nagy" Far Cry széria...XD
Az első rész "Dr Moreau szigete" 2.0 érdekes, (meg akkor látványilag epic) de barom agymenése után, a másodikkal, egy igazi kemény témájú komoly és taktikus FPS-t alkottak, amiben az volt a "happy end", ha nem robbantod magad szikla alá a végén, hanem egy mogorva határőr elvette az összes gyémántod, és elmondta hogy kitakarodhatsz az országból, mielőtt lepuffantanak...XD
Bár kihagytak pár ziccert : a polkorrektség jegyében nem afrikai feketékre lövöldöztél hanem Dél Afrikai zsoldosokra, meg a civil lakosság sem volt, az egész hangulata szereplőstül, környezetestül árasztotta magából az igazi harmadik világ beli nyomorult istenháta mögötti reménytelenséget maláriástul, nyomortelepestül, mindenkit átb@szó és az életet semmibe néző zakkant hadurakon át a legyek hadáig, ahol a túlélés volt a cél, nem valami f@szom fantáziaország "dicső" megmentése valami vinnyogó operettdiktátor(ok)tól...

Látványilag szintén ott volt a szeren akkoriban, és nem mellesleg már a háromnál is annyival keményebb volt, hogy a mai szériával játtszók nagy többsége már valószínűleg a normál fokozaton is sírógörcsöt kapna tőle...XD
Végig is játszottam többször, és vissza is tertem hozzá mindíg.

Ami utána jött azok meg hááát...
Vaas személye, meg a történet még be is jött volna a háromban, de annyival kommerszebb lett a játék a : gyűjts három lámaherebőrt meg két yakszűzhártyát hogy +2-es tölténytartót készíthess dolgoktól, meg a nevetséges tízméterenként rádtámadó sasoktól/struccoktól a rohadtul lebutított AI-ig, hogy már azt sem tudta a szervezetem bevenni többszöri próbára sem, a 4-től kezdve pedig a sorozat már csak egy szétáramvonalazott copypaste bohózat csupán, valamiért kipróbáltam mindet, majd méla undorral 6-8-óra után töröltem.

Ezt a 6-ot is már tényleg úgymond "katasztrófatúristaként" -nem is tagadom a wirágbolti verzióját kipróbálva - látogattam meg, és azon felül hogy ennyire rohadtul jellegtelen és unalmas "főellenféllel", térképpel, történettel nem is tudom hogy találkoztam-e valaha, ilyen kib@szottul unszimpatikus, tenyérbemászó nyomorult szerethetetlen "szereplőgárdát" -főleg a "szabadságharcos" oldalon- hogy hogyan sikerült nekik összerakni, az meghaladja a képzeletemet...

Perverz élménynek -mint egy igazi ZS+kat. film megnézése pl. - jó volt röhögni egy 5-6-órára, de én többet ezt elő nem venném, ha fegyverrel kényszerítenének sem...XD


De ez persze csak az én véleményem. ;)
4.
4.
AbsurdShark
A Far Cry 6 után teljesen hidegen hagy a folytatás. Idétlen mellékszereplők tengere, unalmas küldetések, borzasztó történetvezetés, DLC-k amik nem bővítik a sztorit, csak felesleges mellékágakat dobálnak a játék mellé.
3.
3.
Nate Hope
Hát, az utóbbi két rész után akar már a fene ezzel játszani.
2.
2.
csongor1996
Ez az időkorlát nem tudom hogyan fér össze a Far Cry "kétmillió pötty van a térképen" világával. De ha emiatt nem lesz annyi szir-szar, az csak jó.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...