A Far Cry 7-ről szivárgó első infók még az év elején kaptak szárnyra. Ezek alapján a játék valószínűleg a Far Cry: Rise címet kapja és egy fiktív trópusi szigeten, Kimsanon játszódik, amely a Korea melletti Sárga-tengeren fekszik.
Az Insider Gaming forrásai szerint a nyitott világú sorozat következő darabja nem-lineáris történetet kap, melynek középpontjában a játékos elrabolt családjának megmentése áll. Famíliánk ugyanis gazdag, tagjait az Igazság Fiainak hívott összeesküvés-csoport rabolta el. A csavar ott van, hogy csupán 72 óránk lesz arra, hogy az egész családunkat kiszabadítsuk, ami 24 valós órának felel meg a játékon belül. Azonban az időzítő szüneteltethető, amint belépünk valamelyik biztonságos zónába.
A nem-lineáris narratíva tehát azt jelenti, hogy családtagjainkat nem megadott sorrendben kell megmenteni, ám ha néhányuk meghal, annak hatása lesz a befejezésre is. A részletek még homályosak ugyan, ám a cél az ellenséges csoport leküzdése lesz, a 100 százalékos teljesítéshez minden szerettünknek életben kell maradnia.
Ehhez egy új mechanikát is bevezet a Ubisoft Montréal csapata, ez pedig a kihallgatás, bár nem biztos, hogy a foglyul ejtett ellenségtől megkapjuk a szükséges információkat, elképzelhető, hogy hazudni fog, csendben maradnak, vagy megszöknek.
A Far Cry 7 a jelenlegi tervek szerint 2025 őszén láthat napvilágot, a fejlesztők ráadásul lecserélték a korábbi Dunia Engine-t a Snowdropra.
Az első rész "Dr Moreau szigete" 2.0 érdekes, (meg akkor látványilag epic) de barom agymenése után, a másodikkal, egy igazi kemény témájú komoly és taktikus FPS-t alkottak, amiben az volt a "happy end", ha nem robbantod magad szikla alá a végén, hanem egy mogorva határőr elvette az összes gyémántod, és elmondta hogy kitakarodhatsz az országból, mielőtt lepuffantanak...XD
Bár kihagytak pár ziccert : a polkorrektség jegyében nem afrikai feketékre lövöldöztél hanem Dél Afrikai zsoldosokra, meg a civil lakosság sem volt, az egész hangulata szereplőstül, környezetestül árasztotta magából az igazi harmadik világ beli nyomorult istenháta mögötti reménytelenséget maláriástul, nyomortelepestül, mindenkit átb@szó és az életet semmibe néző zakkant hadurakon át a legyek hadáig, ahol a túlélés volt a cél, nem valami f@szom fantáziaország "dicső" megmentése valami vinnyogó operettdiktátor(ok)tól...
Látványilag szintén ott volt a szeren akkoriban, és nem mellesleg már a háromnál is annyival keményebb volt, hogy a mai szériával játtszók nagy többsége már valószínűleg a normál fokozaton is sírógörcsöt kapna tőle...XD
Végig is játszottam többször, és vissza is tertem hozzá mindíg.
Ami utána jött azok meg hááát...
Vaas személye, meg a történet még be is jött volna a háromban, de annyival kommerszebb lett a játék a : gyűjts három lámaherebőrt meg két yakszűzhártyát hogy +2-es tölténytartót készíthess dolgoktól, meg a nevetséges tízméterenként rádtámadó sasoktól/struccoktól a rohadtul lebutított AI-ig, hogy már azt sem tudta a szervezetem bevenni többszöri próbára sem, a 4-től kezdve pedig a sorozat már csak egy szétáramvonalazott copypaste bohózat csupán, valamiért kipróbáltam mindet, majd méla undorral 6-8-óra után töröltem.
Ezt a 6-ot is már tényleg úgymond "katasztrófatúristaként" -nem is tagadom a wirágbolti verzióját kipróbálva - látogattam meg, és azon felül hogy ennyire rohadtul jellegtelen és unalmas "főellenféllel", térképpel, történettel nem is tudom hogy találkoztam-e valaha, ilyen kib@szottul unszimpatikus, tenyérbemászó nyomorult szerethetetlen "szereplőgárdát" -főleg a "szabadságharcos" oldalon- hogy hogyan sikerült nekik összerakni, az meghaladja a képzeletemet...
Perverz élménynek -mint egy igazi ZS+kat. film megnézése pl. - jó volt röhögni egy 5-6-órára, de én többet ezt elő nem venném, ha fegyverrel kényszerítenének sem...XD
De ez persze csak az én véleményem. ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.