Új területre merészkedik a világ legnépszerűbb SVOD-szolgáltatója, hogy monetizálja a népszerű tévéműsorok iránti rajongást: sokoldalú szabadidős elfoglaltságokat nyújtó üzletláncot kezd el kiépíteni. A Netflix House névre keresztelt Netflix-üzletek különféle étkezési, szórakozási és vásárlási élményeket kínálnak majd a rajongóknak, akik még egy Squid Game tematikájú akadálypályát is kipróbálhatnak.
A tervek szerint az első két "Netflix-ház" 2025-ben nyílik meg az Egyesült Államokban, de a későbbiekben a világ más országaira való terjeszkedés is a koncepció része, a cég egyelőre a további helyszínek kiválasztásán dolgozik. Az üzletekben emellett váltakozó installációkat lehet megtekinteni, főleg népszerű sorozatok által inspirált éttermekben lehet étkezni, a paletta a gyorséttermi ételektől az igényesebb ételekig fog terjedni.
A Netflix persze nem az első, aki hasonló kezdeményezéssel próbálkozik - további részletek a HWSW-n.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.