Valósághűbb időjárással és vízzel vértezik fel a Grand Theft Auto VI-ot?

  • Írta: zoenn
  • 2023. október 24.
  • Pletyka
Link másolása
Annak ellenére, hogy a Rockstar hivatalosan is megerősítette a játék létezését, sok mindent még nem tudunk a GTA VI-ról. A legfrissebb pletykák szerint a sikervárományos technológiai oldalával nem lesz gond.

Ha minden igaz, hamarosan valóságos infóáradat várható a készülő Grand Theft Auto VI-ról, hiszen az ausztrál korhatár-besorolásért felelős hivatal nemrég az adatbázisába vette a játékot, ami közelgő bejelentésre utal. A francia Rockstar Magazine pedig belső forrásokra hivatkozva összeszedte, hogy milyen grafikai fejlesztések várhatóak a folytatásban.

A magazin "több hónapig tartó munka és kutatás" után állította össze a tudnivalókat, noha hozzátette, hogy az információk része még mindig fejlesztési stádiumban van, így nem biztos, hogy az új funkciók a GTA VI és a RAGE 9 engine új verziójának megjelenésével meg is valósulnak.

A források szerint a Red Dead Redemption 2 és a Grand Theft Auto VI látványvilága között nagyobb lesz a különbség, mint a GTA V és a Red Dead 2 között. A RAGE 9 esetében a Rockstar állítólag valós idejű szimulációval valósítja meg a vizet, ami "forradalmi új rendszernek" is felfogható, azaz olyan tevékenységet is űzhetünk benne, mint a szörfözés. Az NPC-k is sokkal élethűbben reagálnak majd ránk.

A járművek poligonszáma jelentős növekedést mutat, sokkal pontosabb formák lehetségesek. Bár a vezetési élmény hasonló lesz, amit a GTA V-ben tapasztaltunk, egyensúly lesz a realizmus és arcade stílusú játékmenet között. A bevilágítás esetében is fizikaalapú renderelésnek örülhetünk, illetve realisztikusabb textúrarészletekkel is felvértezi Vice City-t (ahol állítólag a hatodik rész játszódik).

A lap megjegyzi, hogy a napkelte és a napnyugta "realisztikusabb lesz, mint valaha", míg az éjszakák még felkavaróbbnak ígérkeznek. Az egész játék alatt egy valós idejű időjárási rendszer dolgok, ami hatással lesz a környezetre és a játékmenetre, a tengerpartot érintő hullámoktól kezdve egészen a növényzetet megtépázó szélig. Utóbbival vigyázni kell, mert nagy széllökések befolyásolják a vezetést is.

Izgalmasan hangzik, várjuk a hivatalos infókat! Annál is inkább, hiszen a kiadó szerint már jövőre boltokba kerülhet a GTA VI.

4.
4.
markoci555
ez mind brutál jó hír számomra (annak kivételével, hogy nem fog elfutni a gépen), csak legyen egy elfogadható sztori mielőtt újabb 20 évre leállnak a multira fókuszálva...
3.
3.
Chdz
A fizikát áldozták be a látványért, meg akkoriban nem voltak a procik sem túl acélosak egy komolyabb vizi, időjárás szimulációhoz, a IV pont ezért vérzett el. A mai modern procikra azért már lehet terhelni komolyabb szimulációkat..
2.
2.
Aborg
A GTA4-ben nagyon ra lehetett erezni a vezetesre, remek volt. Az autoknak sulya volt, mukodtek a tehetetlensegi erok stb. Motoros bukasnal Nico elrepult a fenebe.

A GTA5 nekem is csalodas volt ezen a teren. Talaltam valami MOD-ot ami kicsit javitott az autozas realizmusan (realisabb fektavok stb.) de igy se lett olyan jo mint a GTA4-ben volt. Motoros bukasnal meg alig par metert repult, ez se volt realis.

En nem mernek ra fogadni hogy a GTA6-ban visszakapjuk a jobb fizikat.
1.
1.
Grota333
Jaj ne...remélem a vezetés realisztokusságán dolgoznak...az V-ben néhàny járműnek szörnyen leegyszerűsített kanyarodása, gyorsulása van...a fizikáról nemnis beszélve, mert a IV-hez képest maximális visszalépés.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...