Ezt tudjuk eddig az Assassin’s Creed: Red játékmenetéről
- Írta: zoenn
- 2023. november 9.
A héten már többet megtudhattunk az Assassin’s Creed: Red két főhőséről, ám az még nem volt világos, hogyan épül fel a játék és ami a legfontosabb, milyen érzés lesz játszani vele. Az Insider Gaming legújabb bennfentes információi a segítségünkre siettek ebben a kérdésben.
A források hangsúlyozták, hogy a Red kevesebb térképjelzőt tartalmaz, ami az aktívabb felfedezésre sarkall bennünket, azaz nekünk kell feltérképezni a pályát az elérhető célok végett. Állítólag maga a bejárható terület is nagyobb lesz, mint amit a Valhallában láttunk, de kisebb az Odyssey térképénél.
Számos új játékmechanikai jellegzetességet is megszellőztetett a magazin. Lesz kilőhető horog, hasonlóan a Sekiróban és a Ghost of Tshuhimában tapasztaltakhoz, a rejtőzéshez pedig már lefeküdhetünk a fűbe és kúszhatunk is a talajon. A lopakodás is fejlődött, a játékosok kihasználhatják a sötétséget és ők maguk is árnyékos területeket hozhatnak létre egy-egy fényforrás kiiktatásával.
Ami pedig a harcot illeti, az NPC-k sokkal jobban védekeznek majd mint valaha, de alkalmanként a mi oldalunkra állíthatjuk az ellenséget, akik később kémként lesznek a szolgálatunkra. Női hősünk, Naoi kunai-jal, shurikennel, füstbombákkal lesz felszerelkezve, ami azt sugallja, hogy sokkal mozgékonyabb, lopakodásban járatos karakter lesz, szemben Yasukéval, az afrikai származású szamurájjal, aki inkább a testi adottságait használja ki. Például a szumóbirkózásban is jártas lesz.
A fentiek persze egyelőre csak pletykaszinten léteznek, úgyhogy kezeljétek továbbra is fenntartásokkal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.