Mikor a Warner Bros. arról beszélt, hogy a legnagyobb frencsájzait live service elemekkel rendelkező, állandó internetkapcsolatot igénylő online játékokká alakítja, sok rajongó megrökönyödött. Félő volt, hogy a Monolith Productions ugyanezt teszi a Wonder Woman játékadaptációjával, főleg, hogy a héten egy olyan álláshirdetésre bukkantak, amiben olyan vezető fejlesztőt vezetnek, akinek tapasztalata van az élő szolgáltatások fenntartásában.
Az IGN-nek eljuttatott nyilatkozatában a kiadó szóvivője tagadta a live service-szel kapcsolatos vádakat. Szerinte a Wonder Woman "egyjátékos akció-kalandjáték, amely egy dinamikus nyitott világban játszódik.". A játékosok Diana of Themyscira bőrébe bújva egy igazi eredettörténettel ismerkedhetnek meg a DC univerzumában, amiben helyet kap a Middle-earth: Shadow of Mordorban megismert Nemesis-rendszer is. "A Wonder Woman nem élő szolgáltatásnak készült" - nyugtatott meg mindenkit a Warner Bros illetékese.
Ez persze nem zárja ki az előszeretettel alkalmazott mikrotranzakciókat, de ezek nélkül is jól meglesznek vele a rajongók. A két évvel ezelőtti bejelentés óta nagyon keveset tudni a játékról, reméljük a The Game Awardson végre konkrétumokat is megtudhatunk róla.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.