Visszatér a stratégiák fejlesztéséhez a Creative Assembly

  • Írta: zoenn
  • 2023. november 29.
  • Hír
Link másolása
A Sega szeirnt a brit csapat visszatér az általa legjobban ismert műfajhoz a Hyenas törlése után, ami arra enged következtetni, hogy ismét valós idejű stratégiákat készitenek. Nem is kell erőltetni a multis lövöldéket!

Ha megnézzük az 1987-ben alapított Creative Assembly eddigi portfólióját, akkor 90 százalékban RTS-eket láthatunk benne, tehát jogosan következtethetünk arra, hogy a brit fejlesztő a műfaj nagy ismerője. Ugyan más műfajokban is próbálkoztak több (Alien: Isolation), de inkább kevesebb (Hyenas) sikerrel, mindenki tudja, miben van otthon a horshami székhelyű stúdió.

Miután szeptemberben a Sega bejelentette, hogy hat évnyi fejlesztés után elkaszálja a Hyenast és más be nem jelentett játékot, miután a Creative Assembly kérte annak törléséét a túl ambiciózus tervek és a multiplayer lövöldék műfajban zajló nagy verseny miatt.

A kiadó vezérigazgatója, Haruki Satomi a legutóbbi pénzügyi negyedévre vonatkozó jelentésében árulta el, hogy a fejlesztő sajnos olyan műfajban dolgozott, amit nem eléggé ismert. A Hyenas volt a Sega eddig legnagyobb költségvetésű játéka a pletykák szerint, ám ez is kevés volt.

Később már belátták, nem tudnak olyan minőséget prezentálni az online FPS-ek terén, amely kielégítené a játékosokat. Hamar rájöttek, hogy érdemes az egyes stúdiók erősségeire összpontosítaniuk. Ez pedig a Total War-sorozatról elhíresült csapatnál az offline RTS-ek műfaja, "erre optimalizálják majd a munkafolyamatokat és az erőforrásaikat".

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...