A arcade űrszimulátort készítő Rockfish Games közleményt adott ki a játékuk jövőjét illetően, ugyanis megkezdték az Everspace 2 átültetését az Epic Games Unreal Engine 5-ös motorjába. A cél azonban egyelőre nem az, hogy a motor képességeit maximálisan kihasználják, hanem az, hogy a játék jövőben frissítéseinek és fejlesztésének ágyazzanak meg.
A fejlesztőknek hála betekintést nyerhetünk a herkulesi feladat léptékébe, ugyanis a játékot alkotó megszámlálhatatlan rendszert és azok kapcsolatait is drasztikusan érinti a dolog. Rengeteg kisebb-nagyobb bugot eredményezett az átállási projekt, amelyekről egy rövid összefoglalót is láthatunk a posztjukban.
A rajongók és játékosok kéréseit igyekeznek majd részben implementálni a játékba, azonban nem ezekre helyezik a prioritást egyelőre, például a natív Linux-verzió sem szerepel a tervek között. A frissítés élesedésének pontos dátuma egyelőre nem ismert, viszont ismerve a feladat összetettségét és méretét, nem számíthatunk rá, hogy egyhamar meglesznek vele, de biztos, hogy egy komoly bejelentés is meg fogja előzni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.