Unreal Engine 5-re költözik az Everspace 2

Link másolása
A cél elsősorban nem az, hogy a motor különlegességeit és extra képességeit implementálják a játékba, hanem az Everspace 2 jövőbeni frissítéseinek és fejlesztéseinek zökkenőmentességének biztosítása.

A arcade űrszimulátort készítő Rockfish Games közleményt adott ki a játékuk jövőjét illetően, ugyanis megkezdték az Everspace 2 átültetését az Epic Games Unreal Engine 5-ös motorjába. A cél azonban egyelőre nem az, hogy a motor képességeit maximálisan kihasználják, hanem az, hogy a játék jövőben frissítéseinek és fejlesztésének ágyazzanak meg.

A fejlesztőknek hála betekintést nyerhetünk a herkulesi feladat léptékébe, ugyanis a játékot alkotó megszámlálhatatlan rendszert és azok kapcsolatait is drasztikusan érinti a dolog. Rengeteg kisebb-nagyobb bugot eredményezett az átállási projekt, amelyekről egy rövid összefoglalót is láthatunk a posztjukban.

A rajongók és játékosok kéréseit igyekeznek majd részben implementálni a játékba, azonban nem ezekre helyezik a prioritást egyelőre, például a natív Linux-verzió sem szerepel a tervek között. A frissítés élesedésének pontos dátuma egyelőre nem ismert, viszont ismerve a feladat összetettségét és méretét, nem számíthatunk rá, hogy egyhamar meglesznek vele, de biztos, hogy egy komoly bejelentés is meg fogja előzni.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...