Lássuk, milyen játékspecifikus bejelentésekkel jött az Nvidia az idei CES-re!

  • Írta: zoenn
  • 2024. január 8.
  • Bejelentés
Link másolása
Amellett, hogy hivatalosan is bemutatkoztak az új GeForce RTX 40-es sorozatú Super kártyák, az Nvidia alaposan rágyúr a sugárkövetésre és a DLSS 3-ra a közelgő játékokban. Egy csokornyi előzetessel szolgálhatunk róluk.

Ahogy arról beszámoltunk, a zöld gyártó három új Super-kártyát dob piacra a GeForce RTX 40-es sorozatból, ám a saját technológiájukat kihasználó játékokról is értekeztek egy sort az idei CES apropóján. Január 22-én végre elérhetővé válik az RTX Remix toolkit, amivel a régi címek egész sorát frissíthetik a modderek ray-tracing látványelemekkel, MI-által továbbfejlesztett textúrákkal és sok mással.

Az eszközkészlet kiadását megelőzően az Nvidia néhány kiválasztott modderrel is közreműködik néhány klasszikus játék frissítésén. Az egyik a régóta várt Half-Life 2: RTX Remix, amit a négyfős Orbifold Studios kalapál. Az anyag támogatja a DLSS 3 Frame Generationt és a DLSS 3.5 Ray Reconstruction a teljes Path Tracing mellett Erről is kaptunk egy új előzetest.

A vállalat elárulta azt is, hogy a Horizon: Forbidden West - Complete Edition PC-s verziója már a megjelenéskor támogatni fogja a DLSS 3-at és persze a DLAA mellett az Nvidia Reflexet is. Szerencsére a Nixxes készíti az idén érkező portot, úgyhogy nagy gond nem lesz vele.

A Diablo IV márciusban érkező frissítése végre élesíteni fogja a Ray-Tracing tükröződést és árnyékokat a játékban, miután az Nvidia lepacsizott a Blizzarddal a nemes cél érdekében. Korábban DLSS 3 nélkül natív 4K felbontásban az akció-RPG sebessége gyakorta leesett 60 fps alá még egy GeForce RTX 4090 társaságában is, ám ennek végre! A felskálázási technikával minimum 147 fps-sel fog futni a játék, ami elképesztő teljesítménynövekedés!

Végül, jó hír a Dragon's Dogma 2 leendő rajongói számára, hogy a PC-s verzió már a premierkor fel lesz vértezve DLSS 3-támogatással, illetve március 22-én néhány Ray-Tracing effektusról sem kell lemondanunk.

5.
5.
delphijos
Persze azért nem akarom ledegradálni a DLSS-t és egy sima upscaler-nek nevezni, de valahogy mégis olyan érzésem van, hogy jött a real time ray tracing, de a hw még mindíg nem elég erős hozzá, úgyhogy kitaláltak rá valamit, és forradalmi megoldásnak van reklámozva. Persze, jó meg minden, de végül is mégiscsak "csalás". Még jó hogy több az fps.
4.
4.
Spazz Maticus
#2: A különbség mindössze az -az egyébként valóban kiváló- Black Mesa, meg ezen cikkben szereplő HL2 RTX-remix között, hogy előbbi egy rajongói projektként jött létre az akkor már kiforrott és átlag GPU-n is kiválóan futó Source motort használva a HL1-felújítására,
Utóbbi viszont egy Nvidia által rendelt "promó" anyag lesz, a félmillás "überkártyák" reklámozására...

Nem mondom hogy nem lehet ettől majd még jó, ( főleg hogy modderekre bízzák az bíztató előjel is lehet akár ), de azért na...

Ha olvastad anno a Black Mesa fejlesztő naplóit...
Nem kis elhivatottság volt a csapatban.

Én inkább most is jobban örülnék egy símán rajongói HL2 remake-nek... ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...