A Griffin Gaming Partners és a Rendered VC közös felmérése során 537 játékfejlesztő stúdiót kerestek meg. A készítők arra voltak kíváncsiak, hogy a kiadók miként látják az ipar jövőjét, milyen típusú játékokkal foglalkoznak, vagy terveznek foglalkozni a közeljövőben.
A felmérésből pedig egyértelműen az derült ki, hogy a stúdiók a live service irányba tolódnak el. Ezek azok a jobbára online játékok, ahol folyamatosan érkezik az újabb és újabb tartalom. Az egyik legfrissebb példa rá a Suicide Squad: Kill the Justice League, de a Destiny 2 vagy éppen a Fortnite is ezek közé tartoznak.
A kérdőív készítői három fontos statisztikát emeltek ki. Az első szerint a stúdiók 65%-a dolgozik jelenleg live service játékon, 30%-a pedig tervez a közeljövőben kiadni ilyet. Ugyanakkor a kiadók közel 70%-a úgy érzi, hogy nincs megfelelő technikai háttere, illetve infrastruktúrája a megfelelő megvalósításhoz.
Ehhez hasonló a harmadik kulcs megállapítás, miszerint a fejlesztés során is várhatóan egyre gyakrabban fognak formabontó megoldásokat alkalmazni. Például ide tartozhat mesterséges intelligencia is, aminek jelenleg a megítélése kissé zavaros.
100%, hogy totál csőd az a játék.
Suicide Squad is szépen bedönti a Rocksteady-t. Megérte erre 9évet vārni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.