Éppen zajlik a Six Invitational Brazíliában, a játék legnagyobb esport eseménye. A tornán a fejlesztésért felelős személyek is részt vesznek, Alexander Karpazis, a Siege kreatív igazgatója egy csoportos interjú keretein belül beszélt a játék jövőjéről.
Elmondta, hogy teljes mértékben megbíznak a játék motorjában, a kiépített fejlesztői rendszernek köszönhetően pedig egyre hatékonyabban tudnak új tartalmat készíteni a játékhoz. Emellett a váltás egy új motorra rengeteg rizikót hordoz magában.
“Nem fogok neveket, játékokat mondani, de a múltban láttunk pár csapatot, akik újabb és újabb részeket adtak ki és teljesen elszúrták, mivel minden egyes apróságot újra kellett csinálni a kezdetektől fogva” – tette hozzá Karpazis.
Az elmúlt 9 év alatt a játékban már majdnem minden megújult egyébként, a fegyverek, a pályák, a játékmódok, a tutorial vagy a ping rendszer is. Felmerülhet esetleg, hogy a komplett váltás helyett esetleg frissítsenek és az Anvil új verziójára váltsanak.
Hasonló lépést tett nem olyan rég a Counter-Strike sorozat, ahol a CS:GO-t egy huszárvágással átrakták a Source 2-es motorra. Ott a fejlesztők arról is beszéltek, hogy a 11 évig fejlesztett CS:GO leginkább egy spagetti kódra hasonlított, ezért bármilyen komolyabb frissítés garantált bugokhoz vezetett, ezért is volt érdemes újra építeni a játékot az alapoktól, új motoron.
A Siege esetében nem lehet tudni, hogy ezzel a jelenséggel küzdenek-e a fejlesztők, azonban Karpazis mostani megszólalása alapján egyértelmű, hogy egyelőre nem gondolkoznak hasonló lépésen. “Teljesen biztosak vagyunk benne, hogy a játék örökké tarthat, azokkal az emberekkel és eszközökkel, amik ma a rendelkezésünkre állnak.”
Megnéznék egy Rainbow Six Vegas reboot-ot amit a Naughty Dog csinálna. Vagy ha a Microsofthoz kerülnének akkor megnéznek egy Avatar játékot amit a Coalition csinál Cliff B. aszisztálásával.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.