Nem rég mi is beszámoltunk róla, hogy az Enotria: The Last Song augusztus végén érkezik majd. A gyönyörű soulslike játék mögött egy mindössze 60 fős fejlesztői csapat áll, a kis létszám pedig közrejátszott az Xbox-verzió elkaszálásában.
PC és PlayStation 5 mellett eredetileg Xbox Series X/S-re is bejelentették a játékot, azonban a végül a Microsoft konzolján mégse jelenik meg. A fejlesztőcsapat vezérigazgatója, Giacomo Greco elmondta, hogy a döntést nemrég hozták meg, az ok pedig az, hogy több platform esetén nem tudták volna biztosítani a kívánt minőséget. A megjelenés után a későbbiekben majd újraértékelik az Xbox-verzió lehetőségét – derül ki a Steamen közzétett posztból.
A játék egyébként eredetileg júniusban jelent volna meg, azonban ahogy a Final Fantasy XIV kiegészítőjét, úgy ezt is az Elden Ring DLC miatt eltolták, így augusztus 21-én érkezik majd a játék. Giacomo elmondta azt is, hogy a csúszás lehetőséget adott a csapatnak arra, hogy tovább tökéletesítse a játékot.
Az pedig, hogy a Sony rendszerét preferálták az Xbox ellenében szponzori szerződéseknek köszönhető. Jelenleg azt látják, hogy 2 platformon képesek hozni azt a szintet a játékkal, ami elvárható, az ázsiai SEGA-val kötött megegyezés alapján pedig nem tehették meg, hogy a PlayStation verziót csúsztatják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.