Nyitott világú lehet az új Tomb Raider is

  • Írta: zoenn
  • 2024. május 5.
  • Pletyka
Link másolása
Elég masszív pletykazuhatag érkezett az új Tomb Raider játékról, amely a hírek szerint teljesen nyitott világú lesz, és Indiában fog játszódni. Lara motorkerékpár és ejtőernyő segítségével küzdheti le a távolságokat.

Az új információk attól a V Scoopertől származnak, aki már korábban számos igaznak bizonyult filmes fülest adott a nagyérdeműnek, így joggal hihetjük azt, hogy ezúttal is tudja, miről beszél. Szóval, a mai trendeknek megfelelően a Crystal Dynamics rebootja nyitott világú lesz, és Indiában játszódik teljes egészében. A hatalmas távolságokat motorral és ejtőernyővel járhatjuk be, és persze gyalog is, nem kevés platformelemet, sziklamászást és ugrándozást kivitelezve.

Ami a történetet illeti, a szivárgás szerint egy hatalmas katasztrófa rázta meg Észak-India vadonját, és ennek következtében a felszínre kerültek az ősi Ashoka császár romjai és leletei. Larának így versenyt kell futnia a rivális kincsvadászokkal, hogy ő szerezze meg elsőként az értékes tárgyakat.

Az előző trilógiától eltérően, új Tomb Raiderben humánusabb módszerrel likvidálhatjuk az ellenséget. Ez az, amit hiányoltak a rajongók, hiszen Lara korábban emberek százait lőtte agyon, ami nem igazán fér össze a természetével. Szóval, a nem halálos harcrendszer sokkal testhezállóbb módszer.

A másik újdonság a csapattagok és szövetségesek toborzásának lehetősége. Barátaink stratégiai segítséget nyújthatnak a küldetések teljesítéséhez és a rivális frakciók legyőzéséhez, magyarán nem egy magányos kalanddal lesz dolgunk.

V Scooper szerint még legalább egy évnyi munka van hátra a fejlesztésből, így 2025-nél korábban senki ne számítson az Unreal Engine 5-tel hajtott játékra PC-n és konzolokon.

4.
4.
Spazz Maticus
#3: Nekem is sajnos ezekről az előzetes pletykákat olvasva a játékkal kapcsolatban, ilyesmik jutottak eszembe.

Bár nem kellene hogy így legyen, de az utóbbi évek tapasztalatai alapján szintén attól tartok, hogy ismét csak a kreatív történetvezetés kárára készül ilyenkor egy újabb -mint elég találóan megfogalmaztad- "konfekció open world cucc", amiben a "játékidő" zömét hangsúlyosan a térképbizbaztalanítás, a hörcsőgösztönre építő mindenféle szirsz@rok sokszor céltalan gyűjtögetése, és az ezekkel szorosan összefüggő achievementekre rejszolás, teszi ki...

De ja, ne legyen igazunk, mert én is szerettem az új részeket-még ha szerintem a harmadikra kicsit "meg is fáradt" a sorozat, és vele történet,- ami viszont még mindíg ezerszer többet mutat most is, mint az utolsó megjelenését követő évek jónéhány open world "AAA-csodája", és most inkább nem írok példákat (pedig tudnék jópárat...XD),mert ma nincs kedvem bármely ezen címek önjelölt "konfekció" lovagjaival birokra kelni. .XD

Jó lenne egy jó új rész, és a remény hal meg utoljára. :)
3.
3.
Doomsayer
Hát nem tudom, nekem rohadtul nem hiányzik egy újabb, ikonokkal telibervert nyomi open world rettenet. Mivel a reboot széria is részről részre nagyobb placcokkal operált így nekem azok közül is az 2013-as első a kedvencem. Persze ezzel nem döntöttem el előre, hogy nem tetszehet majd egy új rész, de a mai konfekció open world cuccok simán checklist pipáldát tudnak csinálni minden játékból. Én meg annyira szeretném, hogy a TR ilyen legyen, mint amennyi ikon az eredeti 1996-os részben volt ...
2.
2.
Nothing
A csapatos ökörködést - ami abszolút nem illik egy TR-be - leszámítva nem is hangzik rosszul így elsőre.
1.
1.
crytek
Shadow-ot most toltam végig ez is király volt. Jöhet.Ha csak lopakodni kell és totál nem lesz harc engem az se zavar majd.UE5 királyság. Egy szóval már csak ki kell várni :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...