A sorozat mindig is a lineáris, sztorivezérelt játékok egyik zászlóshajójának számított, ettől csak a 2019-es Gears 5 tért el, amely félig nyitott pályákkal kezdett el kísérletezni. Sokan azt feltételezték, hogy a legújabb rész is az újonnan lerakott alapokra épít, ám a fejlesztő megerősítette, hogy ez nem így lesz.
Nicole Fawcette, a frencsájz igazgatója a Game File-nak árulta el, hogy a Gears of War: E-Day teljesen lineáris játék lesz, amely Kalona városában játszódik, amit az Unreal Engine 5 segítségével "téphetünk darabokra".
A hölgy hozzátette, hogy az E-Day a sorozat védjegyének számító brutalitást és a melankolikus hangulatot erőlteti majd, miközben csúcskategóriás akciót is szállít. Az ismert szereplők sokkal sebezhetőbbek lesznek, mint korábban, hiszen egy hatalmas súlyt cipelnek a vállukon. Erre a kapcsolatra épül a sztori, amely 14 évvel az Emergence Day előtt játszódik, és tömve lesz "horrorisztikus, ijesztő pillanatokkal".
Ami pedig a shooter technológiai oldalát illeti, "több mint 100-szor nagyobb környezet- és karakterrészlettel büszkélkedhet, mint a Gears 5", beleértve a hardveres sugárkövetést, tükröződéseket és árnyékokat, nextgen rombolhatóságot, valamint új animációs technológiát is. A készítők szerint páratlan vizuális élmény vár ránk.
Annak ellenére, hogy egy előzménysztorit játszhatunk végig a PC-re és Xbox Series X/S-re érkező játékban, nem egy spinoffról van szó, nem is egy számozott részről, hanem egy olyan iterációról, amely a frencsájz jövőjének alapjait teszi le.
Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.