Az első trailer alapján sokan leírták az új nevet kapó Dragon Age: The Veilguardot, viszont a gameplay előzetes visszahozta az emberek hitét a játékban. Most pedig új információk láttak napvilágot, amelyek interjúkból és a fejlesztők Discord-csatornájáról származnak. A részleteket X-en foglalta össze Shinobi602.
A The Veilguard 10 évvel játszódik a Dragon Age: Inquisition után, az akkori főszereplő is tiszteletét teszi majd az új játékban (persze, hogy milyen kontextusban, az egyelőre rejtély). A fejlesztők ígérete szerint a világ nemcsak kidolgozott lesz, de végérvényesen megváltozhatnak az egyes helyszínek a döntéseink következtében. A mellékküldetéseket, amelyek mindegyike történetközpontú lesz és mellőzik majd a lóti-futi feladatokat, később is elvégezhetjük, mivel visszatérhetünk majd a korábbi helyszínekre. A világ bejárása immár nem lesz erőszinthez kötve, így szabadabban kalandozhatunk.
Csapatunk három fős lehet, ami egy bensőségesebb harcrendszert jelent, sokkal nagyobb hangsúlyt kap így, hogy ki lesz a két társunk, hogyan időzítünk és milyen felszereléseket, rúnákat és varázslatokat használunk majd. Visszatérnek a gyógyító varázslatok, a mágusok pedig három irányba specializálódhatnak (sejtelmes megjegyzés, hogy a vérmágia nincs köztük).
Nagyon nagy szerepet kap a testreszabhatóság, nemcsak karakterünk, de a bázisként szolgáló világítótorony esetében is. A bőr- és hajszín megválasztása, az arcvonások meghatározása, sőt Qunari karakter esetén még a szarvak módosítása is befigyel majd. Főszereplőnk eredettörténete, ami a sorozat egyik védjegye is, fontos marad a játék egész hossza alatt. A Dragon Age: The Veilguard őszi megjelenéséig még számos hasonló információmorzsa-gyűjteményre számíthatunk, reméljük, hogy az egyik ilyen alkalmával egy pontos dátumot is kapunk majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.