A képkocka-generálási technológiák, mint a DLSS és az FSR, mára már a PC-s játékok szerves részét képzik, viszont még van hová fejlődniük, főleg az AMD megoldásának. A soron következő, 3.1-es verzió még tisztább képet és még magasabb fps-t ígér, és már az is ismert, hogy melyik játékok fogják elsőként támogatni az FSR új változatát.
A Nixxes Software ugyanis nagyobb hírverés nélkül kiadott egy patch-et az összes, általuk készített PC-s porthoz, ami az FRS 3.1 támogatását teszi lehetővé. Ennek köszönhetően a Marvel's Spider-Man Remastered, a Marvel's Spider-Man: Miles Morales, a Rachet & Clanck: Rift Apart, a Horizon Forbidden West és Ghost of Tsushima támogatja majd elsőként az AMD képgenerálási megoldását.
A fenti képeken a baloldalt már az FSR 3.1, jobboldalon pedig az Nvidia-féle DLSS 3 képminősége látható. Bár állóképen csak a rendszerfigyelő adataiból lehet az fps-t megállapítani, az jól látható, hogy az FSR 3.1 magasabb képkockaszámot produkál másodpercenként, viszont ennek az ára a gyengébb képminőség.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.