Az EVE: Vanguard jelenlegi állapota és az új változtatások

Link másolása
A CCP Games kiadott egy roadmap-et az MMO-FPS-hez, ami szemlélteti hogy áll jelenleg játékuk, és a jövőben milyen irányba viszik majd a bejelentett változtatások.

Az EVE Online világában játszódó sandbox sci-fi FPS a fejlesztés új fázisába lépett, a jelenleg csak Founder program részeként hozzáférhető játék több lényeges elemmel bővül, és magabiztosan menetel a PC-s korai hozzáférés felé. Az "anyajáték" több galaxison átívelő grandiózus méretű alkotás, ahol minden cselekedetnek súlya van. A hatalmas űrcsatákba indított flották veszteségei végérvényesek, azokat a játékon belül valaki időt és pénzt nem kímélve előállította, és ugyanígy pótolnia is kell.

Itt lép a képbe az EVE: Vanguard, a tervek szerint az EVE Online gazdaságára nagyobb hatást kívánnak gyakorolni, a játékon belül szállított vagy csempészett árukból ott készítenek majd egyéb termékeket, ami izgalmasan hangzik. Várhatóak új, színesebb felfedeznivalók, készíthető fegyverek és tervrajzok. Frakciókkal történő interakciók által a fejlődési és jutalmazási rendszer is bővül, emellett új játékelemek is érkeznek, többféle, bolygókon végezhető tevékenység és magas kockázatú PvP ütközetek.

A június 20-tól július 1-ig tartó Solstice event alatt javításokat eszközöltek a visszajelzések alapján, emellett a játékosok többek között adaptív fegyverrendszert, új eszközöket és kiegészítőket kaptak. Arról még nincs információ, hogy az early access mikor érkezik, de ha a roadmap-et nézzük, akkor bizonyosan valamikor a november 16-án megrendezésre kerülő londoni EVE játékostalálkozó után. Addig is a zárt pre-alpha keretein belül épül-szépül minden.

1.
1.
Perseus84
Na ez megy a wishlistre.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...