GC 2024: "Nem volt cél" a 60 fps az Avowed fejlesztésénél

  • Írta: pandaril
  • 2024. augusztus 23.
  • Hír
Link másolása
A fejlesztők elmondása szerint a játék természetéből fakadóan nem volt szükség a magasabb képfrissítésre, várhatóan 30 fps-sel fog majd futni konzolon.

A jelen generáció egyik nagy ígérete volt a 60 fps meg a 4K. Bár utóbbit mindenféle felskálázással és némi áldozattal meg tudják ugrani a konzolok, úgy tűnik, hogy a 30-nál nagyobb másodpercenkénti stabil képkockaszám már nagyobb kihívást jelent a fejlesztőknek. Persze, vannak olyan játékok, amelyeknél az alacsonyabb képfrissítési ráta nem zavaró, sőt kifejezetten jól áll, filmszerű hatást kelt.

Az Obsidian szerint a jövőre csúszó belsőnézetes RPG-jük, az Avowed is ilyen játék, ráadásul már a fejlesztés kezdete óta a 30 fps volt az elérendő céljuk. Mivel a játék Xbox-exkluzív lesz, így ezek alapján Xbox Series X/S-n várhatóan ilyen limitációval fog debütálni az Avowed, bár nem kizárt, hogy egy későbbi patch révén elérhető lesz a 60 fps mód is, mint ahogy az történt például a Starfield esetében.

A Pillars of Eternity-játékok univerzumában játszódó Avowed első ránézésre egy akciódúsabb RPG-nek ígérkezik, ám az Obisidian nem hazudtolta meg magát, és már most ott tartanak, hogy 10 különálló befejezés lesz elérhető a játékban, amelyek döntéseink szerves következményei lesznek. Az Avowed 2025-ben jelenik majd meg PC-re és Xbox Series X/S-re konzolokra, és már első naptól elérhető lesz az Xbox Game Pass Ultimate csomag részeként.

Ez a hír a Gamescom-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...