GC 2024: "Nem volt cél" a 60 fps az Avowed fejlesztésénél
- Írta: pandaril
- 2024. augusztus 23.
A jelen generáció egyik nagy ígérete volt a 60 fps meg a 4K. Bár utóbbit mindenféle felskálázással és némi áldozattal meg tudják ugrani a konzolok, úgy tűnik, hogy a 30-nál nagyobb másodpercenkénti stabil képkockaszám már nagyobb kihívást jelent a fejlesztőknek. Persze, vannak olyan játékok, amelyeknél az alacsonyabb képfrissítési ráta nem zavaró, sőt kifejezetten jól áll, filmszerű hatást kelt.
Az Obsidian szerint a jövőre csúszó belsőnézetes RPG-jük, az Avowed is ilyen játék, ráadásul már a fejlesztés kezdete óta a 30 fps volt az elérendő céljuk. Mivel a játék Xbox-exkluzív lesz, így ezek alapján Xbox Series X/S-n várhatóan ilyen limitációval fog debütálni az Avowed, bár nem kizárt, hogy egy későbbi patch révén elérhető lesz a 60 fps mód is, mint ahogy az történt például a Starfield esetében.
A Pillars of Eternity-játékok univerzumában játszódó Avowed első ránézésre egy akciódúsabb RPG-nek ígérkezik, ám az Obisidian nem hazudtolta meg magát, és már most ott tartanak, hogy 10 különálló befejezés lesz elérhető a játékban, amelyek döntéseink szerves következményei lesznek. Az Avowed 2025-ben jelenik majd meg PC-re és Xbox Series X/S-re konzolokra, és már első naptól elérhető lesz az Xbox Game Pass Ultimate csomag részeként.
Ez a hír a Gamescom-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.