Újabb könnyítés érkezett az Elden Ring DLC főellenségéhez

  • Írta: JesusHun
  • 2024. szeptember 11.
  • Érdekesség
Link másolása
A Shadow of the Erdtree kiegészítő lélegzetelállítóan jól sikerült, de sokan panaszkodtak a túlzott nehézségre, ami főként a DLC fináléjában volt tetten érhető. Egy korábbi update már visszavett a nehézségből, de most még tovább gyengítették a főellenséget.

Minden téren kiemelkedő élményt nyújt a FromSoftware akció-szerepjátékának kiegészítője. A Shadow of the Erdtree méretét és minőségét tekintve megállná a helyét egy önálló játékként is, az Elden Ring-el együtt pedig egy igazán grandiózus és robusztus élményt kap aki belevág a George R.R. Martin segítségével összeállított világba.

A sok pozitívum ellenére azért akadtak olyanok is, akiknek volt ami nem nyerte el a tetszését a kiegészítőt tekintve, a DLC végén lévő főellenség kegyetlenül nehézre sikeredett, a kíméletlen csatánál sokan feladták az egészet. A gyógyírt hozó frissítésre nem kellett sokat várni, így némileg egyszerűbb dolga lett a játékosoknak a nagy fináléban. A jelek szerint viszont még így is túl brutálisra lőtték be az erőszintet, a legutóbbi 1.14-es update pedig ennek apropóján levett a főellenség néhány támadásának erejéből és hatótávjából, valamint változtattak a harc elején is.

A patch a főellenség nehézségén kívül változtatott néhány PvP-t érintő elemen, kijavított hibákat és a teljesítményen is javított. Az Elden Ring: Shadow of the Erdtree tesztet itt olvashatjátok, hátha kedvet csinál a kalandhoz.

2.
2.
DragonBleacPiece
#1: Pedig el van mondva az elden ring teljes storyja a játék alatt videókkal is amire sekiro óta eddig nem volt példa, h ennyire szájbarágósan elmondták a dolgokat. Ami patchek kijönnek azok se a nehézséget nerfelik kifejezetten hanem a túltolt dolgokat, szarul beállított hitboxokat, szal itt se a sebzéssel volt gond hanem nem tudtál dodgeolni bizonyos skilleit a bossnak meg túl sok staminába került hárítani, nagyobb volt a range a kelleténél támadásoknál. De 4200 óra után énis baromi unalmasnak érzem az egészet, most az assassins creed originst pótolom be és tetszik hogy ahogy megyek, mindig megjelenik vmi kis mellékküldi vagy állatka megtámad egy horgászt stb.
1.
1.
hedzsooo
Az a baj az ilyen patch-ekkel h nem tehet mindenki kedvere, igy majd vki azert panaszkodik hogy most tul konnyu. Jobb, ha van allithato nehezsegi fokozat, aztan ugy tolhato a jatek ahogyan a jatekos akarja. PC-n mondjuk szerencsere kb. az egyik legelso mod/modositas-tipus, ami erkezik az ilyen jatekokhoz. Engem vhogy nem huzott be ez a jatek magaval mondjuk, kb. az egyetlen jatek az utobbi kb. 10 evben amit megbantam hogy megvettem teljes aron. Ellenben pl. a Dragon Ball: Kakarot-al, v. pl. a tokre uj Black Myth: Wukong-al, azok berantottak rendesen engem is de azok szerintem vhogy pont jol lettek nehezseg szempontjabol beallitva. Ott is el lehet bukni olykor egeszen konnyeden, szoval van kihivas, de azert lehet erezni hogy meg ugy is haladunk benne, ahogyan a kepessegeinket egyre jobban fejlesszuk tovabb, + a fozeteket, + felszereleseket. Igy minden egyes probalkozas utan mindegyik boss fight-nal erezhetjuk hogy kozelebb kerulunk a gyoezelemhez, hogy nem lehetetlen... Dark Souls is PC-n nagyon gyorsan elvette a kedvem magatol, az is alapbol tulzottan nehez, nincsen nekem turelemem ilyenekhez! :D Elden Ring-et mondjuk a Dark Souls-hoz kepest konnyebbnek talaltam (legalabbisa jatek elejen) de nekem 1 picit tulzottan monotonnak... Nekem kell vmi sztori, narrativa hogy lekossonek a folyamatos bunyozasok huzamosabban... A Kakarot-nal van sztori, ujraelhetem a Dragon Ball vilagat, amit mar a TV sorozatbol megismertem. A Wukong eseteben meg olvastam a konyvet ami inspiralta, ahonnan az otleteket meritette 1 uj kis sztorihoz + lattam majomkiralyos filmeket is, szoval ott is van vmi, kis tortenet-adalekok a boss fight-ok kozott ami motival hogy vigyem vegig az amugy igen remek jatekot.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...