Érkeznek az újfajta reklámok a YouTube-ra

  • Írta: pandaril
  • 2024. szeptember 20.
  • Biznisz
Link másolása
Az idegesítő, átugorhatatlan videók előtti reklámok mellett egy kevésbé invazív megoldással is kísérletezik a Google egy ideje: a videók megállítása közben látnánk a hirdetéseket.

A világ legnépszerűbb videós tartalmakat kínáló felülete mindig is híres volt a reklámokról. A Google az utóbbi években egyre agresszívebb formában igyekszik minél több hirdetést megmutatni a felhasználóknak, és elindítani egy videót nem ritkán akár két, átugorhatatlan reklámot is jelent, hogy egy hosszabb tartalom során lépten-nyomon bedobált hirdetésekről már ne is beszéljünk.

A hirdetések és a hirdetésblokkolók fegyverkezési harcába is beszállt a Google, aki blokkol a hirdetésblokkolókat, de már vannak olyan böngészők, mint a Brave, amely blokkolja a hirdetésblokkolókat blokkoló funkciót. Most a hírek szerint új fegyvernemet vetne be a Google, mégpedig a megállítási képernyőn megjelenő hirdetéseket. Az eddigi tesztek szerint egy kevésbé zavaró megoldásról van szó, mint a felugró reklámok, igaz, teljes mértékben attól függ, hogy valaki megállítja-e a videót.

Maga a koncepció egyáltalán nem új, a Google már egy éve teszteli azt, és úgy tűnik, hogy kellően jövedelmező ahhoz, hogy implementálják azt a teljes felhasználóbázisuk felé. Viszont az élesítés pontos dátumáról egyelőre nincs még hír. Ti tapasztaltátok már az új "funkciót"?

2.
2.
Extol
Nem hinném, hogy leállnék a blokkolók használatával, mert attól, hogy a reklámok kevésbé invazívak, a bannerek még nem kevésbé veszélyesek.
Mióta létezik blokkoló, azóta nem nézek reklámokat, nem tervezek változtatni
1.
1.
Ooorky
Mondjuk ezt még hagynám is futni, ha nem lenne a többi irritáló reklám.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...