A világ legnépszerűbb videós tartalmakat kínáló felülete mindig is híres volt a reklámokról. A Google az utóbbi években egyre agresszívebb formában igyekszik minél több hirdetést megmutatni a felhasználóknak, és elindítani egy videót nem ritkán akár két, átugorhatatlan reklámot is jelent, hogy egy hosszabb tartalom során lépten-nyomon bedobált hirdetésekről már ne is beszéljünk.
A hirdetések és a hirdetésblokkolók fegyverkezési harcába is beszállt a Google, aki blokkol a hirdetésblokkolókat, de már vannak olyan böngészők, mint a Brave, amely blokkolja a hirdetésblokkolókat blokkoló funkciót. Most a hírek szerint új fegyvernemet vetne be a Google, mégpedig a megállítási képernyőn megjelenő hirdetéseket. Az eddigi tesztek szerint egy kevésbé zavaró megoldásról van szó, mint a felugró reklámok, igaz, teljes mértékben attól függ, hogy valaki megállítja-e a videót.
Maga a koncepció egyáltalán nem új, a Google már egy éve teszteli azt, és úgy tűnik, hogy kellően jövedelmező ahhoz, hogy implementálják azt a teljes felhasználóbázisuk felé. Viszont az élesítés pontos dátumáról egyelőre nincs még hír. Ti tapasztaltátok már az új "funkciót"?
Mióta létezik blokkoló, azóta nem nézek reklámokat, nem tervezek változtatni
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.