„Egy új, nem zavaró reklámformátumként” írják körbe, hogy akkor játsszon a platform reklámokat, mikor mi épp megállítottuk az adott videót. A Google – a YouTube anyavállalata – szerint rendkívül pozitív eredményeket mutat az új megközelítés – derül ki az Android Authority riportjából.
A legutóbbi pénzügyi megbeszélésen Philipp Schindler, a Google pénzügyi vezetője elmondta, hogy a kísérletezés egyelőre pozitív adatokat produkál: „Az első negyedévben nagy húzóerőt tapasztaltunk a ’szünetreklámokkal’ kapcsolatban TV-ken, egy új, nem zavaró reklámformátummal, mely akkor jelenik meg, mikor a felhasználó megállítja a fogyasztott tartalmat...”
Nem lehetetlen, hogy mivel ilyen pozitív eredményeket tud felmutatni a cégóriás, bevezetik a formátumot kisebb képernyőkre is, és mobiltelefonjainkon, illetve más eszközeinken is megjelennek a reklámok, mikor megállítunk egy videót.
Kedvenc youtuberjeimet támogatom patreon-on és tolom az adblock-ot.
Nálam is tablet, teló, pc, tv-n megy sokat.
Egy havi 1500 (EZERÖTSZÁZ) forintos tételről beszélünk baszki, no brainer, ráadásul TV-n nézem legtöbbet a YT-t.
Balkán kánaán. :D
Van tv-re is PC-re is meg telefonra is. Ilyen megoldás. Van olyan böngésző ami még ezzel is hirdeti magát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.